DJ sinn in da house

dj sinn

Stamgast
dag forum freaks, hier dj sinn, als nieuw lid moet je uiteraard wat van jezelf laten horen, dus...ik ben nog niet zo'n hele lange tijd bezig met muziekies maken met de compie en ben dus echt nog een groentje. nou dacht ik van; ik pak het meteen goed aan en koop meteen een 909 maar nu ik ook een nieuwe geluidskaart heb gekocht, een midiman audiophile 2496, is de beer echt los.

groetjes dj sinn

Last edited by a moderator:
Welkom !

:mexico:

mmm dit kan geen toeval meer zijn blijkbaar is er iets mis "Aankondiging > Nieuwe leden" en "Gear Nieuws" worden blijkbaar intern verwisseld

Ik zou factory reset proberen Hold Track and pattern en dan power on :) maar is wel geweldig nieuws wat je hebt iets wat niet werkt 8)

gaan met die 909 is altijd een goede aanvulling alhoewel je hem zo zonder verder dingen niet echt voluit kna gebruiken , maar is zeker iets wat je later zeer van pas zal komen als je ermee verder gaat anders kan je hem voor weinig verlies weer verkopen :)

de 909 knalt nu aardig(ik gain de kick lekker kapot met een behringertje ub 802), ik heb een factory reset gedaan en in cubase midi thru uitgezet en ik heb nu nergens meer last van(de buren nu wel van mij, he, he, he !), nu heb ik alleen nog een vraagje, kun je alleen de velocity met cubase aansturen en bijvoorbeeld niet de 'tune'of de 'level'met midi bewerken? ik krijg cubase alleen maar zover om velocity (?)te schrijven en verder niets. is er niet ergens een midi implementation chart ergens vandaan te halen? of bestonden die dingen toen nog niet of heeft de 909 er geen een, ik ben overal op het net al geweest en nergens zoiets te vinden.

Back