Electro/Idm Track

Weer een lekkere OSIDM track. Puntje van 'kritiek', het mag wat mij betreft wel wat dreigender (of een andere emotie naar keuze), het is nu wat vlak qua gevoel.

Hoi bp123 en teluur,

Dankje voor de reactie bp123 tja soms hebben we als mens wat nodig om extra te kunnen genieten :-) wat betrefd de track vind hem zelf ook wel wat aan de apparte kant mist erg veel inhoud dus teluur je hebt volkomen gelijk maar wou de track toch eff laten horen.
Ik heb nog een andere track zal hem vanavond posten. Is ook weer een idm achtige iets met veel melodieen. Amen break in losse samples gevonden dus mee geprogrammeert. Hoor wel of jullie het wat vind. Tis wellicht de moeite waard om hem in te korten.

Tot horens en nogmaals dank jullie voor de reactie.

Greetz

Metroid

wat is OSIDM ? sorry ik maak al jaren geen house meer . luister alleen nu en dan nog wat releases

Hoi bp123 osidm = Old Scool Inteligent Dance Music ik zou het echt niet weten wat het precies betekent. Ik ben begonnen met Orbital en futuresound of londen. Hierna kwam Autechre en Aphex Twin en nog vel meer van warp om de hoek kijken. Ben echt fan van vage beats en sound scapes. Ik maak muziek echt voor de fun geeft me verschikkelijk veel ontspanning.

Ik zou zeggen check mij website wellicht nog een paar leuke tracks.

Greetz

Metroid

lekker hoor, van mij mag het laag wel wat zwoeler/zompiger/dikker/stroop,
dat past wel bij je muziek. Vooral in de kick, die is me iets te kil ipv whooomp.
ok...toegegeven, luister op laptop, met mijn doppies, maar toch..dan moet je het nog wel kunnen horen.

maar als liefhebber van ouwe Autechre/Aphex/Mouse on Mars gaat dit erin als koek.

8~

Heee Stevaux

Thanks voor je coole reactie bedankt voor je feedback. Altijd lastig om wat over iemands track te roepen. Als ik een album van Autechre luister heb ik bij sommige tracks ook wel zoiets van dat zou ik anders hebben gedaan maar het komt allemaal uit op hoe komt bij je binnen. Das voor iedereen anders.

Thanks nogmaals ga gauw weer verder met mij nieuwe projectje

Metrioid.

Ps had je mijn laatste post al gezien ook wel een leuk trackie.

aparte stijl heb even snel geluisterd naar bleed markid eerste waar ik aan dacht is achtergrond voor film of zoiets . hou ook wel van techno maar meest toch hardstyle of trance maar dan ook maar enkele nummers die ik goed vind meer met de warme strings , melodys etc . maar hoor wel dat het goed in elkaar zit

Back