• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Microwave PC

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

EternalFall

Ouwe rot
Hay :),

Aangezien ik eindelijk een Microwave XT heb kunnen verkrijgen, mag mijn MW pc weg voor 250 Euros ( is het waard) IK heb kunnen vergelijken met mijn nieuwe MW XT en ik hoor geen verschil.
Tevens mag weg: Roland SH-32: 400 Euros (nieuwstaat). ( of er kan gecombineerd worden met mijn DX200).

Het liefst ( ja eigenlijk wel) zou ik beide willen ruilen voor een JP8000: ik hoop dat dit niet verkeerd overkomt. Ik heb de mijne een tijdje geleden weggedaan, en ik MISSSS mijn JP. Als ik er nu 1 terug kan krijgen, blijft ie bij mij :)

Anyway thankx :)

Ps: Waldorf MW XT is aan AANRADER ;)

EF

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back