EternalFall
Ouwe rot
Hay
,
Aangezien ik eindelijk een Microwave XT heb kunnen verkrijgen, mag mijn MW pc weg voor 250 Euros ( is het waard) IK heb kunnen vergelijken met mijn nieuwe MW XT en ik hoor geen verschil.
Tevens mag weg: Roland SH-32: 400 Euros (nieuwstaat). ( of er kan gecombineerd worden met mijn DX200).
Het liefst ( ja eigenlijk wel) zou ik beide willen ruilen voor een JP8000: ik hoop dat dit niet verkeerd overkomt. Ik heb de mijne een tijdje geleden weggedaan, en ik MISSSS mijn JP. Als ik er nu 1 terug kan krijgen, blijft ie bij mij
Anyway thankx
Ps: Waldorf MW XT is aan AANRADER
EF
,Aangezien ik eindelijk een Microwave XT heb kunnen verkrijgen, mag mijn MW pc weg voor 250 Euros ( is het waard) IK heb kunnen vergelijken met mijn nieuwe MW XT en ik hoor geen verschil.
Tevens mag weg: Roland SH-32: 400 Euros (nieuwstaat). ( of er kan gecombineerd worden met mijn DX200).
Het liefst ( ja eigenlijk wel) zou ik beide willen ruilen voor een JP8000: ik hoop dat dit niet verkeerd overkomt. Ik heb de mijne een tijdje geleden weggedaan, en ik MISSSS mijn JP. Als ik er nu 1 terug kan krijgen, blijft ie bij mij

Anyway thankx

Ps: Waldorf MW XT is aan AANRADER

EF