• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Yamaha RX5 te koop met cartridge

Prijs
300 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

klinkske

boeketje voor de vrouw
Ik heb er 2, er mag er een weg. Ik heb beiden recent getest en de knoppen die vervelend deden zijn allemaal verholpen - drukknoppen doen t dus allemaal en geloof me dat is een werkje want moet helemaal uit elkaar. En opnieuw als e t dan nog ergens niet wil doen.
Prijs is geplaatst om te verkopen. gaat voor meer op Reverb gezet worden.
Uiteraard zie je ze voor 250 wel ergens te koop, veel plezier dan met zelf de knoppen proper maken :D

Er bestaat een gligli kaart voor zodat je met je pc er andere samples op kan zetten, voor hele maffe experimenten (je kan de sounds pitchen, reversen en 12 bit als k goed heb)
Er is dan ook een reden waarom ik er 2 heb :)
Ik houd mijn gligli kaart maar is gewoon nog verkrijgbaar via facebook, kerel in Spanje heeft ze en is heel vriendelijk. Want de oudere leverancier is onbereikbaar.

Op foto zie je de aanvang vd reiniging...

O ja niet op foto maar de bijbehorende yamaha cartridge is INCL uiteraard.

IMG_2267.jpeg

IMG_2260.jpeg

Laatst gewijzigd:
Back