klinkske
boeketje voor de vrouw
Ik heb er 2, er mag er een weg. Ik heb beiden recent getest en de knoppen die vervelend deden zijn allemaal verholpen - drukknoppen doen t dus allemaal en geloof me dat is een werkje want moet helemaal uit elkaar. En opnieuw als e t dan nog ergens niet wil doen.
Prijs is geplaatst om te verkopen. gaat voor meer op Reverb gezet worden.
Uiteraard zie je ze voor 250 wel ergens te koop, veel plezier dan met zelf de knoppen proper maken
Er bestaat een gligli kaart voor zodat je met je pc er andere samples op kan zetten, voor hele maffe experimenten (je kan de sounds pitchen, reversen en 12 bit als k goed heb)
Er is dan ook een reden waarom ik er 2 heb
Ik houd mijn gligli kaart maar is gewoon nog verkrijgbaar via facebook, kerel in Spanje heeft ze en is heel vriendelijk. Want de oudere leverancier is onbereikbaar.
Op foto zie je de aanvang vd reiniging...
O ja niet op foto maar de bijbehorende yamaha cartridge is INCL uiteraard.
Prijs is geplaatst om te verkopen. gaat voor meer op Reverb gezet worden.
Uiteraard zie je ze voor 250 wel ergens te koop, veel plezier dan met zelf de knoppen proper maken

Er bestaat een gligli kaart voor zodat je met je pc er andere samples op kan zetten, voor hele maffe experimenten (je kan de sounds pitchen, reversen en 12 bit als k goed heb)
Er is dan ook een reden waarom ik er 2 heb

Ik houd mijn gligli kaart maar is gewoon nog verkrijgbaar via facebook, kerel in Spanje heeft ze en is heel vriendelijk. Want de oudere leverancier is onbereikbaar.
Op foto zie je de aanvang vd reiniging...
O ja niet op foto maar de bijbehorende yamaha cartridge is INCL uiteraard.
Laatst gewijzigd: