Tijdschriften en boeken

Eh, loop eens een winkel met tijdschriften in! Bruna en je sigarenboer (als je al boven de 21 bent).

Ik koop:

1. Sound on Sound, wel voor de wat verder gevorderde muziekmaker
2. Computer Music. Juist voor de beginner.

Boeken gewoon bij de bieb.

1. Sound on Sound, wel voor de wat verder gevorderde muziekmaker
2. Computer Music. Juist voor de beginner.

Toppertjes!!! CM kende ik tot voor kort nog niet, maar vind ik erg bruikbaar als semi-noob.

Aanschaf kost me wel een vermogen... SOS doet gauw 11,50 en de CM's 14,50...

Je hoeft ze ook niet elke maand te kopen. Gewoon even checken wat er behandeld wordt. De Sound on Sounds van meer dan zes maanden geleden kun je ook gratis op hun site lezen. Mis je wel al die geile advertenties, maar dat is beter voor je portemonnee

Welke boeken zijn interessant m.b.t. theorie over synths en het afmixen van muziek? Graag een boek waar hierover heel uitgebreid gepraat wordt.

Welke boeken zijn interessant m.b.t. theorie over synths en het afmixen van muziek? Graag een boek waar hierover heel uitgebreid gepraat wordt.

koop nooit meer iets sinds internet
maark ben al so oud datk hier dus tweee bananandozen met plezier heb gelezen

voornamelijk futuremusic ...;uk blad beetje modern ook voor groovende muziekmakers ...veel adverts
op een gegeven momet kwam t int nederlands uit ook !

de interface egt veel gekocht / gelezen voornam,elijk ook de demos ...kbegon toen wat meer met vst te werken ,..leuk / cheapo blad voor de beginner zegmaar van souncart tot mic wordt behandeld en handige tutorials van hoe en waarom mbt sounds

de mix uit de uk was erg goed daar zagk datje kon modden aan drumachines / synths bv ; jeff waterstone bv tr606 mods die werdt daarin behandeld 10 jaar terug erg fett vondt dat toen

vroeger had je de midi en recording
met eerste egte synth verhaaltjes / pixies en ook natuurlijk oersaaie midi nerd stories

sos is zekers goed alle issues komen voorby , .. en goed uitgemeten ,..van recording tot how to make this sounds

dus de topic starter kank niet helpen astei niet zegt watie zoekt ...precies

bnoeken ,..ik heb vintage synthesizers van mark vail leuk leesboek met info lollige ancdotes hoe bob moog en don buchla in de synth race waren vroeger

en de synthesizer bijble
de a/z van ....uhh twee kleine [dure ] pockets waar ongeveer elke analoge string / synth ..klank opwekker in staat beschreven incl waarde/ in/ outputs ,..ens ens
:geslaagd:

Er staat heel veel op internet maar snuffel nog regelmatig
door oude Tijdschriften en boeken die iets verder ingaan
op de materie :geslaagd:

SOS doet gauw 11,50 en de CM's 14,50...
Ja das wel een hoop,
Ik was van plan 'de kerstman' wat bladen te laten kopen, vandaar dit topic;)

koop nooit meer iets sinds internet
maark ben al so oud datk hier dus tweee bananandozen met plezier heb gelezen :geslaagd:
Er staat heel veel op internet maar snuffel nog regelmatig
door oude Tijdschriften en boeken die iets verder ingaan
op de materie :geslaagd:
Ja, t blijft toch leuk is wat op te doen zonder achter dat scherm te zitten en als je ff niets anders te doen hebt ofzo.
Ik vind Feedback magazine ook al top om in de pauze te bekijken:P

Ik heb een paar seizoenen aan Koi-2000 magazine liggen, andere hobby:) iemand ruilen tegen 'synth bladen'? :D

Back