[ebay] Vreemde objecten thread.

Attachments

• i-1.jpg
    i-1.jpg
    23,1 KB · Bekeken: 122
Origineel geplaatst door Hover
Volgens mij bedoel je de Novation SUPER Nova, terwijl de aangeboden synth een NOVA is, blijkbaar de toetsenversie van de desktop synth Nova? Ik dacht ook eerst aan een fout van de aanbieder of zo want een 4 oktaafs klavier op een SNII had ik nog niet gezien. En op de website van Novation vind je over de toetsenversie dus helemaal ....niets. bizar.

Novation Nova is in 2000 en 2001 (2002 dacht ik niet meer) ook als keyboard op de markt geweest als nova-II (12 stemmig), nova-IIX (24stemmig) en nova-IIXL (36 stemmig). Hij bestaat dus echt, maar wordt waarschijnlijk niet meer gemaakt (blijkbaar niet zo'n succes geweest)

Re: symhonetta?

Re: symhonetta?

Origineel geplaatst door 2metros
Voor de liefhebber is hij hier te koop,wel even sparen

OK, Je hebt gewonnen...:D Weet iemand meer over dit ding?

Re: Re: symhonetta?

Re: Re: symhonetta?

Origineel geplaatst door marten
OK, Je hebt gewonnen...:D Weet iemand meer over dit ding?

Nou, ik vermoed dat onderaan twee blaasbalgen zitten dus gok ik op een accordeon, desktopversie ;)

en wie kent deze module ??

een akai XE8 midi drum expander, heb ik in 2001 in London gekocht voor 80 pond ofzo.

10 outputs, midi, sounds die geedit kunnen worden en er kan zelfs een expansionkaart in !!
ik heb op internet gezocht maar er is weinig tot niks over te vinden..
Ik weet ook niet hoe ik de sounds moet editten, is me tot nu toe niet gelukt maar nou moet ik wel zeggen dat ik er ook niet echt heel veel aandacht aan besteed heb hoor.

Er zitten16 sounds en 32 patches in, digitale sounds, beetje natuurlijke drumsounds maar ben er errug blij mee.
kent iemand dat ding of weet iemand hoe je hem moet editten ?? ik weet geen eens hoe ik een midichannel moet veranderen..
In de winkel waar ik hem kocht kregen ze er helemaal geen geluid uit, na wat klooien lukte het mij wel :geslaagd:

xe8.jpg

Origineel geplaatst door da goose
en wie kent deze module ??

een akai XE8 midi drum expander, heb ik in 2001 in London gekocht voor 80 pond ofzo.

10 outputs, midi, sounds die geedit kunnen worden en er kan zelfs een expansionkaart in !!
ik heb op internet gezocht maar er is weinig tot niks over te vinden..
Ik weet ook niet hoe ik de sounds moet editten, is me tot nu toe niet gelukt maar nou moet ik wel zeggen dat ik er ook niet echt heel veel aandacht aan besteed heb hoor.

Er zitten16 sounds en 32 patches in, digitale sounds, beetje natuurlijke drumsounds maar ben er errug blij mee.
kent iemand dat ding of weet iemand hoe je hem moet editten ?? ik weet geen eens hoe ik een midichannel moet veranderen..
In de winkel waar ik hem kocht kregen ze er helemaal geen geluid uit, na wat klooien lukte het mij wel :geslaagd:

xe8.jpg

ff een aparte thread voor maken......offtopic

dit dan...

dit dan...

niet op ebay welliswaar maar ik vraag me af of je hiermee het vliegtuig in komt:

Russisch gestoffeerde kernklavier met uranium klank-opwekking.
Zeer bizarre geluiden zijn hier mee voort te brengen!
Deze hybride synth is uitgebreid met een klokgolfslag-oscilator.

Ik kan de naam niet typen want deze is inhet Russisch. (iets van MxCErLOv-1233)

is dit echt? of een leuk geintje
http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/moog/616.htm

Attachments

• 616.jpg
    616.jpg
    29,5 KB · Bekeken: 123
Laatst gewijzigd:
Back