Software Arpeggiator

Sander02

Gepokt en gemazeld
Hallo, een poos geleden had ik een SCi Prophet VS thuis staan en was ontzettend blij met de Arpeggiator die het aan boord had.

Hier een kort overzicht van de functies (gepikt van 100% z'n advertentie):
Zééééér uitgebreide Arpeggiator; up, down, up/down, assign, reverse, random. Latch(je kan door de arp heen spelen), transpose(arp transposen) Extend(noten toevoegen aan arp), octaves, repeats(hoe vaak moet een noot herhalen), velocity(allemaal dezelfde velocity of zoals gespeeld was), layer(2 arp's door elkaar), rests, clocks/step, split(2 arp's op het keyboard)

Heeft iemand enig idee of deze functies in een Software arpeggiator te vinden zijn??
En dan met name het stacken van noten, de velocity en het stapelen van een 2e arpeggiator gelijktijdig (voor mooie syncopische lijntjes)

Heb al op de KvR site zitten speuren maar nog niks gevonden wat in de buurt komt. Zou echt super zijn als het bestaat! (zou toch eigenlijk niet zo ontzettend moeilijk zijn om te maken tegenwoordig? ; als je kan programmeren)

btw: de arp's in Cubase vind ik zuigen, als ik die gebruik begint de arp pas goed te lopen nadat een stukje opnieuw begint als de loop-functie aan staat (of ik doe iets niet goed). Bovendien biedt het niet de functies die ik zoek.

Laatst gewijzigd:
Heeft iemand enig idee of deze functies in een Software arpeggiator te vinden zijn??
En dan met name het stacken van noten, de velocity en het stapelen van een 2e arpeggiator gelijktijdig (voor mooie syncopische lijntjes)

btw: de arp's in Cubase vind ik zuigen, als ik die gebruik begint de arp pas goed te lopen nadat een stukje opnieuw begint als de loop-functie aan staat (of ik doe iets niet goed). Bovendien biedt het niet de functies die ik zoek
Alle arp zaken in die advertentie plus de dingen die je noemt (en nog veeeeeeel meer) kan Arpache SX, de standaard arpeggiator van cubase.
Ik vermoed dat je cubase sx3 gebruikt, want daarin werkt die plugin inderdaad niet goed. Maar in cubase 4 werkt die helemaal foutloos.

Back