Top 2008

154

Lid van de week
het is weer tijd, sneeuw in de lucht, sint opgerot vuurwerk te koop en familie staat al te dringen in de voortuin voor het obligate vreetfestijn.

Tijd voor eenieders jaarlijst 2008!

Ik bijt de spits maar af, de 10 beste van 2008 van 154.

1. James Kumo – 45 days
2. Kenny Larkin - Keys, Strings, Tambourines
3. Jark Prongo – The return of Spadet
4. DJ Koze – I want to sleep
5. Patrice Scott – Evolutions pt 2
6. Morphosis – Flash
7. Atheus – Drone 37Hz
8. Theo Parrish – Love triumphant
9. Gonno - I don't need
10. 2AM/FM – Werkin' house

Die Jark Prongo heb ik ook gehaald, weer een noest stukje Neerlandsche techno historie. Ik zal thuis eens checken welke platen die ik mooi vind toevallig ook in 2008 zijn uitgekomen.

Sowieso de laatste twee Omar S platen. Als jij die Jark Prongo repress mag neerzetten telt een Arpanet repress ook?

Enkel heruitgave? wel zo eerlijk : ) Hij is geremastered en opnieuw gesneden namelijk. Zat ook een beetje te twijfelen of het ok was maar ik zocht die plaat al zo lang. Had Rene ook al een jaar aan zn kop lopen zeuren voor een wav-je voordat ie opnieuw uitkwam, sprong een gat in de lucht.

Wel dik he, die Arpanet :D

Enkel heruitgave? wel zo eerlijk : ) Hij is geremastered en opnieuw gesneden namelijk. Zat ook een beetje te twijfelen of het ok was maar ik zocht die plaat al zo lang. Had Rene ook al een jaar aan zn kop lopen zeuren voor een wav-je voordat ie opnieuw uitkwam, sprong een gat in de lucht.

Wel dik he, die Arpanet :D

Tja ik heb hem al jaren op MP3, zo veel gedraaid dat de bits licht gecorrodeerd waren (uiteraard was dat voordat ik FAP-kabel gebruikte). Sinds kort aan vinyl begonnen, heb die Lab Rat XL er maar gelijk bij gedaan.

Jammer dat Aroy Dee - Lies en Nicolas Courtin - Les Yeux Fermés al weer uit 2007 blijken te stammen, wat vliegt een jaar toch om zeg....

Ik kom niet over die Beegees sample heen in Lies, loop daar ook elke keer over te zeiken bij steef. Arme jongen.

Ik kom niet over die Beegees sample heen in Lies, loop daar ook elke keer over te zeiken bij steef. Arme jongen.

Beegees sample? Vertel :D

(komt die naam trouwens van dat merk cocosmelk af btw? was het eerste wat in me op kwam)

Coconutmilk%20Aroy-dee.jpg

Hij woonde op de Rozengracht, een armlengte van thais restaurant Aroy Dee :) Het betekent geloof ik Super lekker, dat beviel hem wel.

En dat gerommel in Lies in het begin, das jive talking. Die zet in mn hoofd elke vier maten in als ik Lies hoor, kan ik niets aan doen... :(

Godverdomme wat is die Kenny larkin goed inderdaad zeg, excuse le mot.

Verkeerde tracknaam van Kiko

Verkeerde tracknaam van Kiko

Mijn top 10 artiest -> nummer -> label

1. Kiko - Un Jours Acid Fuckers Unite LAB
2. Andrew Technique - Luna Park Earrisitible
3. Frizz - Goin Up Luxaflex
4. Joel Mull - The End Has Begun Railyard
5. Adam Beyer & Agaric - California Gold Mad Eye
6. Sven Väth - The Beauty and The Beast (Eric Prydz Re-Edit) Cocoon
7. Christian Smith & John Selway - Transit (Dubfire Remix) Sino
8. Radio Slave - Screaming Hands (Wink Interpretation) Rekids
9. Pascal FEOS - Return To Zero Karmarouge
10. Claudio Alvarez - Lluna de Verano (Abe Duque Rmx) Abe Duque Rec

En dan niet perse in deze volgorde alleen Kiko is mijn nr 1 plaat van dit jaar.:baco:

Laatst gewijzigd:
Back