• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

EMS Synthi A met DK2

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Rianne_SynthiA

SynTheSister
EMS Synthi A met DK2

Richtprijs: 3500 euro voor de Synthi A en iets van 1000 euro voor de DK2.

Eventueel komt er nog een Arp 1611 sequencer bij die met een op maat gemaakt snoer geschikt is gemaakt om samen met de Synthi A te gebruiken. Ik weet nog niet zeker of ik die wil verkopen omdat ik er een 2600 bij heb.

25 jaar heb ik het setje al maar op dit moment kan ik het geld goed gebruiken voor andere zaken.
Ik ben van plan het setje ook nog op Marktplaats.nl te zetten en de verkoop heeft van mijn kant geen haast.
Een paar maanden geleden nog een servicebeurt gehad en alles werkt goed, inclusief de nog originele reverbtank.
Als modificatie heeft deze A mini-jacks bij de meeste onderdelen en bestudeer zelf maar de foto.
Deze zaken zitten er nog bij: ongeveer 28 patch-pins (waarvan 10 nieuw), origineel keyboardsnoer, standaard, 14 Volts-gate /CV /Aux snoer en originele documentatie.
De DK2 is behoorlijk zeldzaam en heeft een interne oscillator en is "heel erg" aanslaggevoelig. Ook in een goede staat verder. De aanslaggevoeligheid is van toepassing op alle onderdelen van de Synthi.

Attachments

• ems1.jpg
    ems1.jpg
    233,6 KB · Bekeken: 113
  • ems2.jpg
    ems2.jpg
    249,2 KB · Bekeken: 98
  • ems3.jpg
    ems3.jpg
    169,9 KB · Bekeken: 86
Er zitten ook nog 3 prestopatches bij trouwens: Keyboard, Guitar en Battle.
DK2 en Synthi A zijn ook los te koop eventueel.

Inmiddels staat het setje op Marktplaats.nl.
De Arp 1611 gaat toch maar niet weg.
Meerdere forumleden hadden of hebben belangstelling en het viel niet mee alle mails te beantwoorden en hoop dan ook niemand vergeten te zijn.

Even vergeten dat ik nog speciaal voor de gelegenheid een kiekje had gemaakt, komt ie hoor:

Attachments

• Emsklein.jpg
    Emsklein.jpg
    221,5 KB · Bekeken: 88
Nog maar een rotschop dan. Die richtprijs was compleet natte vinger werk hoor. Hier kan ik het setje aan zeker 10 forumleden kwijt maar even bieden op marktplaats is er niet bij.
3900 geboden voor de losse A? Google anders even op EMS DK2 en kom tot de ontdekking dat het wel een heel obscuur en onbekend keyboardje is.
Volgens mij is dit de eerste foto ooit op internet van een achterkant van de DK2........

Attachments

• dk2.jpg
    dk2.jpg
    77,5 KB · Bekeken: 81
Nog steeds niet verkocht. Weet niet eens zeker of ik het ook wel wil. Wat erg :D straks moet ik hem zelf houden. Wegens priveomstandigheden had ik mijn hoofd er ook niet helemaal bij. Laat maar even dan..... hoeft nog niet op slot en een open eind heeft ook wel wat......:gaap:

Gereserveerd inmiddels. Synthi A met DK2 en Arp 1611 gaat het om dus.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back