[Reaktor 5] Hoe panels te customizen?

Yawgmoth

Moderator
Staff member
Wat mij betreft staat dit in de handleiding prima beschreven op pagina 162t/m 167. Alleen in de praktijk krijg ik dit niet aan de praat. Men spreekt steeds over de "Picture Properties Dialog" Hoe bereik ik dit menu? Wanneer ik op een button / fader / etc. rechtsklik krijg ik alleen maar de reguliere properties, maar nooit die van de grafische weergave.

Het moet super simpel zijn, maar ik staar me er blind op 8)

Alvast bedankt voor jullie input!

3e tabblad met het oogje ?? helemaal onderaan kan je bitmap laden als je dat bedoelt tenminste..

Dat dacht ik zelf ook, maar de aanduiding van het window blijft op "properties" staan en niet op "Picture Properties Dialog" zoals de handleiding zegt. Daarnaast zie ik de bestanden zoals die in voorbeelden worden gegeven niet. Ook niet als ik de naam, of enkel de extensie ingeef voor een zoekopdracht op al m'n schijven.

Native Instruments maar eens contacten? Of zie ik echt iets over het hoofd?

Is ook pas te zien NA dat je een tga of bmp geladen hebt toch ?

open de instrument of macro properties,
dan iid bij het 3e tabje, het oog, ergens onderaan: background picture.
open het boxje, om een file te laden, dan ziet ie wel tga en bmp files.

je kan ook een 'picture' blokje in je macro zetten, en dan moet je bmp/tga laden bij het eerste tabje.

Ik begrijp wat jullie bedoelen, maar de bestanden waar die in de manual als voorbeeld worden gegeven kan ik nergens vinden! Terwijl ik alles helemaal standaard heb laten installeren.
Waar staan al die fancy knoppen? Ik wordt gek van dat grijs met oranje :stupid

Back