tr-808 schroefjes

Status
Please reply by conversation.

DRe

SSM spacestation
hallo ja jij. nee ik bedoel jou ja. heb jij nog nog schroefjes liggen voor een tr-808. van die schroefjes die op de boven kant zitten. aan de onderkant zijn ze kompleet. of weet je waar ik die specifieke schroefjes kan halen. ze zijn met zoon ronde kop. alvast bedankt.

loop es naar de d-h-z zaak ofzo gekkie....

Dat is toch gewoon standaard die dingen?

ik weet het, ik ben een miereneuker maar ik wil van die ronde zonder opstaant randje .. de kleur maakt niet uit.
die jij bedoelt zijn mooi voor de achterkant.

ik weet het, ik ben een miereneuker maar ik wil van die ronde zonder opstaant randje .. de kleur maakt niet uit.

als je een miereneuker bent zeg je toch niet...kleur maar niet uit, dan wil je toch wel gewoon zwarte hebben ;)
ik ben hier ook naar opzoek. een praxis/gamma of karwei hoef je hier iig niet voor binnen te lopen. het zal toch iets van een ouderwetse ijzerboer worden denk ik.

dit is geen begin van een schroefjes treat daar heb ik even geen zin in. de later modellen hebben idd andere (normale) schroefjes zoals van de achterkant of onderkant. ik ben dus opzoek naar van die speciale ronde schroefjes voor de eerdere modellen. want die mis ik nu net . (zoals op alle modellen naast de aan/uit knop zitten). want een mix van schroefjes is nie zo mooi midden op de faceplate. als ik nou echt niet kan vinden, dan zijn de andere ook goed. maar zover is het nog niet.

ik heb er al een paar gevonden op mijn minidisc dek maar ja om ze daarnou van af te schroeven. dat vind ik weer zonde.

dit is geen begin van een schroefjes treat daar heb ik even geen zin in. de later modellen hebben idd andere (normale) schroefjes zoals van de achterkant of onderkant. ik ben dus opzoek naar van die speciale ronde schroefjes voor de eerdere modellen. want die mis ik nu net . (zoals op alle modellen naast de aan/uit knop zitten). want een mix van schroefjes is nie zo mooi midden op de faceplate. als ik nou echt niet kan vinden, dan zijn de andere ook goed. maar zover is het nog niet.

ik heb er al een paar gevonden op mijn minidisc dek maar ja om ze daarnou van af te schroeven. dat vind ik weer zonde.

je opent een draad over schroefjes voor je 808 maar je hebt even geen zin een een draad over schroefjes :confused:
kun je niet ff een fototje maken van je schroefje wat je zoekt want het is niet echt duidelijk. er zit op de 808 frontplaat sowieso een mix van verschillende schroefjes (zelftapper met grove spoef maar ook met fijne spoed). ik neem toch niet aan dat je de hele frontplaat vast wilt zetten met de schroefjes die naast je aan/uit schakelaar zit?

fotootje

Attachments

• schroef808.jpg
    schroef808.jpg
    27,6 KB · Bekeken: 57
nog een fotootje

Attachments

• schroef2808.jpg
    schroef2808.jpg
    13,6 KB · Bekeken: 61
oke das beter nieuws. die ander schroefjes zijn wel wat (ge)makkelijker te verkrijgen. :slotje: bedankt iedereen. ik had al zwaar de klere in. ik :kroon:

Status
Please reply by conversation.
Back