Elektrocutie
Ingeburgerd
Verschillende midi dingetjes uit een aankoop van een lot midi toestellen waar ik zelf geen nuttig doel voor heb
4 x Miditech - midistart music 25 compacte midi keyboards
De toestellen zijn in absolute nieuwstaat en zijn door hun blinkend zwart uiterlijk echt wel knap. Het zijn no-nonsense compacte midi keyboards MAAR met comfortabele full-size keys. De volgende info komt van de site van de fabrikant:
Set van 4 x Behringer x-touch mini's.
Ze waren met siliconenkit vastgezet in een frame waardoor er op de zijkanten dus wat is blijven zitten. De voorkant is in perfecte optische staat. Deze 4 zijn met de behringer x-touch software getest en functioneren 100%. Je krijgt er ook nog gratis 2 extra toestellen bij waar de USB poort een probleem heeft en de knobs en fader cap van een 3de defecte. Deze kan je gebruiken voor wisselstukken.
Gezien ik er niets mee ben wil ik er zeker de hoofdprijs niet voor en doe ik er liever iemand een plezier mee:
Op te halen in Buggenhout of te verzenden op kosten en risico van de koper. Staat op meerdere plaatsen.
4 x Miditech - midistart music 25 compacte midi keyboards
De toestellen zijn in absolute nieuwstaat en zijn door hun blinkend zwart uiterlijk echt wel knap. Het zijn no-nonsense compacte midi keyboards MAAR met comfortabele full-size keys. De volgende info komt van de site van de fabrikant:
- 25 full sized dynamic high quality keys
- Pitch bend/modulation joystick
- Data entry slider
- Shift function button
- 4 different velocity curves
- Function buttons for Octave +/-
- USB connector
- USB MIDI, MIDI out
- Connector for sustain pedal
- Colour: black
- USB buspowered
- Class compliant – works driverless
- B/H/T: 38 cm x 8 cm x 24 cm
|
|
Set van 4 x Behringer x-touch mini's.
Ze waren met siliconenkit vastgezet in een frame waardoor er op de zijkanten dus wat is blijven zitten. De voorkant is in perfecte optische staat. Deze 4 zijn met de behringer x-touch software getest en functioneren 100%. Je krijgt er ook nog gratis 2 extra toestellen bij waar de USB poort een probleem heeft en de knobs en fader cap van een 3de defecte. Deze kan je gebruiken voor wisselstukken.
Gezien ik er niets mee ben wil ik er zeker de hoofdprijs niet voor en doe ik er liever iemand een plezier mee:
- De miditech keyboards zitten nieuw de 70€ per stuk. Van mij mogen ze weg voor 40€ per stuk, die prijs is echt wel vast, daar gaan we niet meer op afdingen hoop ik
Voor de duidelijkheid nogmaals: de prijs is per stuk 
- De set van de Behringer x-touch mini's mag weg voor 100€ voor de 4 werkende en 3 defecte samen. Aangezien deze nieuw rond de 50€ per stuk zitten denk ik ook geen slechte prijs
Ook daar, die prijs is echt wel vast, daar gaan we niet meer op afdingen hoop ik 
Op te halen in Buggenhout of te verzenden op kosten en risico van de koper. Staat op meerdere plaatsen.