ArjenApeldoorn
Nieuwkomer
Hallo,
Ik ben Arjen en kom zoals je in de nick ziet uit Apeldoorn
ik ben geruime tijd al bezig met muziek en de laatste tijd steeds meer
meer de digitale muziek processing voor het streamen op internet.
ik ben heel vroeger al 1 van de " piraten " in nederland geweest sinds er tot 2x toe een inval is geweest van de heren van de destijds RCD nu het AT ben ik hiermee gestopt. toen het internet zich aanbod begon mijn belangstelling voor het streamen van muziek.
uiteraard hoort hier ook mooie geluidsprocessing bij en heb hier ruim 2 jaar Soundsolution 1 en 2 voor gebruikt.
uiteraard werkte dit proggie prima en was een hele verbetering van het geluid.
echter wil ik nu meer en hoor links en rechts genoeg om iets leuks mee te doen.
zo hoor ik OTS en daar VST plugind in te gebruiken??? vreemd dit werkt toch niet samen of weet iemand of je hier een dll voor kunt copieren of een crack??
ook hoor ik dat steinberg wavelab als onderpand kunt hebben daar vst plugins in kunt laden en dan via steinberg kunt streamen?
sorry voor de misschien domme vragen maar ben een newbie ontrend deze programma's etc...
graag hoor ik van jullie
groetjes van uit
Almere
Arjen
Ik ben Arjen en kom zoals je in de nick ziet uit Apeldoorn
ik ben geruime tijd al bezig met muziek en de laatste tijd steeds meer
meer de digitale muziek processing voor het streamen op internet.
ik ben heel vroeger al 1 van de " piraten " in nederland geweest sinds er tot 2x toe een inval is geweest van de heren van de destijds RCD nu het AT ben ik hiermee gestopt. toen het internet zich aanbod begon mijn belangstelling voor het streamen van muziek.
uiteraard hoort hier ook mooie geluidsprocessing bij en heb hier ruim 2 jaar Soundsolution 1 en 2 voor gebruikt.
uiteraard werkte dit proggie prima en was een hele verbetering van het geluid.
echter wil ik nu meer en hoor links en rechts genoeg om iets leuks mee te doen.
zo hoor ik OTS en daar VST plugind in te gebruiken??? vreemd dit werkt toch niet samen of weet iemand of je hier een dll voor kunt copieren of een crack??
ook hoor ik dat steinberg wavelab als onderpand kunt hebben daar vst plugins in kunt laden en dan via steinberg kunt streamen?
sorry voor de misschien domme vragen maar ben een newbie ontrend deze programma's etc...
graag hoor ik van jullie
groetjes van uit
Almere
Arjen