UAD en TC eindejaars aanbiedingen

Lacertus

*ISOCHRONE*
UAD en TC hebben leuke (50% off) aanbiedingen, zoland dit jaar nog duurt. Zeker voor iemand als ik die net een UAD1 (met extra de LA2A en 1176LN) en een PoCo-Element heeft gekocht is dat natuurlijk superinteressant! :luv:

Maar dan komen de bomen en het bos weer om de hoek kijken! Je hebt zoveel keuze! Bij UAD zijn de prijzen voor sommige plugs nog heel redelijk, maar bij TC zijn ze toch nog aan de prijs, ondanks de 50% korting. Ze zullen het vast waard zijn, maar toch...
Ik wil me ff orienteren, daarom mijn vraag aan u: Welke UAD en/of PoCo plugins zijn heel goed en zijn niet te versmaden? Wat zijn de must-haves en wat is weggegooid geld? Waar zijn welke plugs sterk in en waarin ook niet? Waar kun je niet meer zonder? Waar heb je spijt van? Elke hulp wordt gewaardeerd! :okdan:

De muziek die door mij 'gemaakt' wordt (voor zover dat van belang is) is nogal all-round: van cybergothic en acid tot standaard pop en death-metal... :engel:

HI Lacertus

als het goed is installeerd de PoCo installer ALLE plugins van TC op je systeem.
m.a.w. je kan de hele reeks extra plugins zo zelf checken en kijken of het wat is voor je.
(de meeste extra plugins mag je 24 u gebruiken, en alle 3rd party plugins (zoals Audifex e.d) een uur of 4.

De Master X5 plugin is erg krachtig in je eindmix...en cker een goeie aanwinst.
De Fabrik C en Fabrik R ook.

En natuurlijk de MD3 Mastering plugin, de Sonnox reeks, en de system 6000 zijn waanzinnig,..maar ERG duur.

grtz

Master X5

Maar ook de voicemodeler van tc helicon

Maar bij een beperkt buget de Virus + de zoveel je wilt aanmaken!!!

Back