Moog Voyager + Virus Indigo 1 gezocht

Status
Please reply by conversation.

holywood

Stamgast
Moog voyager keys liefst met ruil tegen moog source + opleg

Virus indigo 1 gezocht met allerlaatste system update zodat ik weet dat alle keys werken (er zijn revisies waarbij in de laatste systemupdate de keys niet altijd goed werken, kan verholpen worden maar moet daarvoor naar duitsland)

in de buurt van antwerpen... ik wil rijden tot regio rotterdam - eindhoven - gent - brussel - hasselt

Access Virus Indigo wil ik vinden en eventueel ruilen tegen Virus Snow (nieuwstaat in doos met draagzak in plastic etc...)
De Indigo 1 moet wel allerlaatste software hebben zodat ik weet dat hij geen update nodig heeft om de keys te fixen.

te vroeg op enter gedrukt.
Snow wil ik rond de 850 voor krijgen en indigo is gemiddeld 750.
Dus Indigo + 100 euro = SNOW
of als je hem brengt Indigo + 50 = Snow

ik blijf maar toevoegen:
Virus TI Polar mag ook.
indigo 1 of Virus TI Polar

geen indigo 2 , indigo 1 klinkt beter ik had er vroeger een en heb ook een virus C gehad.

v-synth gevonden voor 850 (een faire en normale prijs ipv. de 1000 euro synthforum prijs)

Wat ik nu nog zoek:

Moog source + 600 euro ruilen tegen Moog Voyager RME met laatste OS

oude thread.
mag op slot.

rme niet echt op zoek maar als je wilt ruilen met een nord wave laat het me weten en dan kunnen we zien of we dit beiden willen.

Snow blijft had een indigo gevonden, mag terug weg voor zelfde 600 prijs, vind de indigo qua klank en look zeer leuk, maar zolang ik mijn nord en ion niet weg krijg heb ik teveel staan.

Ik koop niets of ruil niets met personen die nauwelijks het nieuwbedrag zonder btw niet halen. Simpel regeltje.

Status
Please reply by conversation.
Back