[ZerO.hOur]
Superdonald
Ik verkoop mijn Yamaha AN1x, aangezien hij niks meer doet sinds ik mijn Alesis Fusion 8HD heb. De AN1x was mijn eerste synth, destijds aangeschaft van een forumlid, en ik heb er jarenlang plezier aan beleefd
Het geluid is erg goed en veelzijdig. Ook erg leuk voor de beginnende synther, aangezien alles erg logisch in elkaar zit. Met de tas erbij ook makkelijk mee te nemen naar eventuele optredens 
De AN1x is in zeer goede staat, zowel technisch als optisch. Hij heeft bij mij altijd in een rookvrije ruimte gestaan, ik ben echter niet de eerste eigenaar.
Bij de AN1x zit een adapter (niet de originele, die is stuk), de originele manual, een CompuCap stofhoes en een 61-toetsen keyboardtas.
Foto's:
Met stofhoes en accessoires (zonder tas):
Closeup:
Vraagprijs 300 euro.
Alleen ophalen in Eindhoven, ik verstuur het apparaat niet. Uiteraard mag de synth geprobeerd worden. Reacties graag per PB of email.
Prettige jaarwisseling!

De AN1x is in zeer goede staat, zowel technisch als optisch. Hij heeft bij mij altijd in een rookvrije ruimte gestaan, ik ben echter niet de eerste eigenaar.
Bij de AN1x zit een adapter (niet de originele, die is stuk), de originele manual, een CompuCap stofhoes en een 61-toetsen keyboardtas.
Foto's:
Met stofhoes en accessoires (zonder tas):
Closeup:
Vraagprijs 300 euro.
Alleen ophalen in Eindhoven, ik verstuur het apparaat niet. Uiteraard mag de synth geprobeerd worden. Reacties graag per PB of email.
Prettige jaarwisseling!