2009: Tijd voor een nieuwe COLLAB

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Ik ben op zoek naar iemand om mee samen te werken in buurt van Lelystad
mijn muzikale interesses gaan uit richting Trance (UK type Uplifting of Deutsche boomboom :) ) Tribal en Psy.

De bedoeling is om uiteindelijk vanuit mijn studio tot complete tracks te komen
Ik werk zelf met Cubase 4 en een online Collab is op zich ook prima wil dit dan wel via Cubase doen.

Wat ik zoek: Ervaren producers / componisten met muzikale inbreng en commitment om tracks af te kunnen ronden.

Doel: tracks die hoogwaardig genoeg zijn om aan te kunnen bieden bij de grotere dance labels

Wat ik bied: Mijn ervaring, compositie en productie skills + Een complete productie omgeving om tot een goed eindresultaat te kunnen komen.

Ik heb géén interesse om te gaan samenwerken via REASON of FLStudio
Dit heb ik in het verleden al een paar keer geprobeerd maar dat wilde niet echt lekker werken omdat de mensen waarmee ik samenwerkte een heel arsenaal aan plugins/refills gebruikte waarvoor ik het gebruiksrecht niet had. Hierdoor misten tracks dus de helft van de plugs of VSTi's.

Illegaal software gebruik is aan mijn kant géén optie

Heb je interesse, stuur dan een PB!

Nee :luv:

Maar voor mij staat een beetje forum pun los van hoe menen IRL zijn *D

Even voor de duidelijkheid ik zoek dus i.d.d. alleen mensen die daadwerkelijk skills kunnen inbrengen. In het geven van verkapte dance productiecursussen heb ik géén interesse

Even voor de duidelijkheid ik zoek dus i.d.d. alleen mensen die daadwerkelijk skills kunnen inbrengen. In het geven van verkapte dance productiecursussen heb ik géén interesse

:doei: zoek t dan zelf uit joh. Als jij de muzikale inbreng van een ander niet kan waarderen, waarom zal een ander dan met jou willen samenwerken.

Zeker vanwege je opgedroogde productie skillz.

Ik vind dit een zeer neerbuigende houding van jou kant.

Dat er mensen zijn die niet kunnen mixen wil niet zeggen dat ze geen muziek kunnen maken.

LENNOX WOON T INJOUW BUURT - HEEFT LEUKE STUDIO
MAAR NOG GEEN " WERKENDE " mOOG DAARO
GUESS WHO,S GOT MOOGS IN HIS STUDIO ....:kroon:

Ik zou Dione es vragen als ik jou was..

:D

:doei: zoek t dan zelf uit joh. Als jij de muzikale inbreng van een ander niet kan waarderen, waarom zal een ander dan met jou willen samenwerken.

Dat er mensen zijn die niet kunnen mixen wil niet zeggen dat ze geen muziek kunnen maken.

Daar gaat het juist om er moet WEL inbreng zijn.. Heb in het verleden een aantal "Collabs"gehad waarbij de inbreng niet verder kwam als "klinkt wel vet he?....".... daar heb ik dus niks aan;) er moet voor beiden upside inzitten ander ben je de ander alleen maar tot (bal)last...

Als iemand duidelijk is, dan klinkt dat misschien wat hard, maar dat is toch niet direct neerbuigend bedoeld? Kan ik me niet voorstellen.

Samenwerken doe ik ook graag met mensen die op een min of meer gelijk niveau werken. Werken met mensen die juist veel méér of veel minder ervaring hebben, levert scheve situaties op. In het eerste geval doe je zelf alles, en kun je net zo goed alleen werken. Of een uurtarief rekenen voor de lessen. In het andere geval zit je vanaf de zijlijn enkel toe te kijken (en te luisteren...) Heb ik ook meegemaakt, leerzaam wel, maar niet bevredigend...

:)

Heb in het verleden ook wel eens wat collabs gedaan en in bandjes gezeten. Het is niet altijd even makkelijk om die klik te vinden maar als je niet gaat zoeken zal je ook niets vinden natuurlijk.

Zelf zou ik best wel eens weer wat samenwerking met anderen willen doen om mensen te helpen met goed mixen te maken. Dat schijnt voor menigeen toch redelijk ingewikkeld te zijn.

Back