Ik ben op zoek naar iemand om mee samen te werken in buurt van Lelystad
mijn muzikale interesses gaan uit richting Trance (UK type Uplifting of Deutsche boomboom
) Tribal en Psy.
De bedoeling is om uiteindelijk vanuit mijn studio tot complete tracks te komen
Ik werk zelf met Cubase 4 en een online Collab is op zich ook prima wil dit dan wel via Cubase doen.
Wat ik zoek: Ervaren producers / componisten met muzikale inbreng en commitment om tracks af te kunnen ronden.
Doel: tracks die hoogwaardig genoeg zijn om aan te kunnen bieden bij de grotere dance labels
Wat ik bied: Mijn ervaring, compositie en productie skills + Een complete productie omgeving om tot een goed eindresultaat te kunnen komen.
Ik heb géén interesse om te gaan samenwerken via REASON of FLStudio
Dit heb ik in het verleden al een paar keer geprobeerd maar dat wilde niet echt lekker werken omdat de mensen waarmee ik samenwerkte een heel arsenaal aan plugins/refills gebruikte waarvoor ik het gebruiksrecht niet had. Hierdoor misten tracks dus de helft van de plugs of VSTi's.
Illegaal software gebruik is aan mijn kant géén optie
Heb je interesse, stuur dan een PB!
mijn muzikale interesses gaan uit richting Trance (UK type Uplifting of Deutsche boomboom
) Tribal en Psy.De bedoeling is om uiteindelijk vanuit mijn studio tot complete tracks te komen
Ik werk zelf met Cubase 4 en een online Collab is op zich ook prima wil dit dan wel via Cubase doen.
Wat ik zoek: Ervaren producers / componisten met muzikale inbreng en commitment om tracks af te kunnen ronden.
Doel: tracks die hoogwaardig genoeg zijn om aan te kunnen bieden bij de grotere dance labels
Wat ik bied: Mijn ervaring, compositie en productie skills + Een complete productie omgeving om tot een goed eindresultaat te kunnen komen.
Ik heb géén interesse om te gaan samenwerken via REASON of FLStudio
Dit heb ik in het verleden al een paar keer geprobeerd maar dat wilde niet echt lekker werken omdat de mensen waarmee ik samenwerkte een heel arsenaal aan plugins/refills gebruikte waarvoor ik het gebruiksrecht niet had. Hierdoor misten tracks dus de helft van de plugs of VSTi's.
Illegaal software gebruik is aan mijn kant géén optie
Heb je interesse, stuur dan een PB!

zoek t dan zelf uit joh. Als jij de muzikale inbreng van een ander niet kan waarderen, waarom zal een ander dan met jou willen samenwerken.
er moet voor beiden upside inzitten ander ben je de ander alleen maar tot (bal)last...