als ik iets echt goed vind ben ik bereid er de volle mep voor te betalen, als ik op een album maar 3 tracks echt goed vind niet. En die 3 tracks haal ik dan wel op 12" of ik doe t met een crappy mp3, maakt me dan niet zo heel veel uit. T meerendeel van de cds die ik laatste jaren heb gekocht zijn dan ook underground releases waar vaak een tientje voor gevraagd word, goede prijs is dat.
Betalen voor downloads vind ik persoonlijk gelul, want dan kan ik zelf nog es het medium zien te regelen - een lege cdr of mn ipod en dan nog een dockingstation. Itunes zou gewoon als je een ipod koopt je een bon moeten geven voor honderd gratis nummers ofzo, want dit is gelul. De reden dat ik cds en lps koop - naast de geluidskwaliteit - is het artwork!
Een andere reden dat de verkoop gedaald is is misschien ook dat een hoop albums tegenwoordig vol staan met filler. Ik kan zeker 50 hiphopplaten uit de 90s noemen die ik van begin tot eind kan luisteren, na 2000 is dat toch echt een stuk minder. Die oude 50 minuten norm van een plaat moet weer terug vind ik persoonlijk, vaak zijn de kortste platen de beste.