Iomega

Status
Please reply by conversation.
Niet zo zeer stuk, maar had ´m bij m´n Sampler en degene waarvan ik ´m gekocht had kan de voeding niet meer vinden:confused:

En anders koop je toch gewoon een okkazie zipdrive, met voeding natuurlijk. Wat kosten die dingen tegenwoordig nog.

Dat valt helaas nog tegen, heb ´m slechts 1 keer nodig om samples over te plaatsen die ik nog op zip heb staan.
Met een 2de handse interne ben ik ook geholpen

Origineel geplaatst door crossroad
Dat valt helaas nog tegen, heb ´m slechts 1 keer nodig om samples over te plaatsen die ik nog op zip heb staan.
Met een 2de handse interne ben ik ook geholpen

Ken je niemand die je dan even zo'n voeding wil lenen of jouw samples wil overzetten?

Wat wil je precies doen. gewoon kopieren naar je computer? Als je niemand met zip kent wil ik ze desnoods wel voor je op cdrom branden hoor. Stuur je alleen de zippies goed verpakt op en doe je er wat postzegeltjes bij. Geen punt. Enige voorwaarde is dat ze dan wel met de computer leesbaar zijn.

Bedankt voor het aanbod, Dat zo ook een goede oplossing zijn.
Werk met een S 5000 via USB met een pc, dus op cd zou een perfecte oplossing zijn

No probs dan. Ik ben even offline maar stuur maar een pb'tje als ik kan helpen.

Stop de zips en een cdrommetje erin met genoeg postzegels om het terug te sturen en ik brand hem wel.
Voel me nu een barmhartige samaritaan... 8)

Status
Please reply by conversation.
Back