YAMAHA DX 100 gezocht

Status
Please reply by conversation.

davidal3x

original addict
Ik zoek een Yamaha DX100 .
Is er toevallig iemand die er vanaf wil....8D

OK Enorm Bedankt !
En sorry dat ik het verkeerd geplaatst heb.
Hoe vind ik m'n post terug want ik kom op de home pagina van Synthwiki .
Hoort dat bij jullie ?

Probeer ook naar de DX-27 te zoeken. Precies de zelfde synth engine en presets maar dan met full size keys en de helft goedkoper meestal.

Hoe vind ik m'n post terug

Als je dit kunt lezen heb je 'm teruggevonden :).

Ga naar Zoeken > Geavanceerd zoeken > tik je gebruikersnaam in (en klik de juiste aan als die in het lijstje verschijnt). Je krijgt dan al je berichten te zien.

Makkelijker is het om naar https://www.synthforum.nl/forums/member.php?u=30297 te gaan (dit krijg je te zien als je je naam naast een bericht aanklikt en dan "Profiel tonen").

Verder is de DX21 ook een optie, deze kan zelfs nog een beetje meer als de DX27.

De DX100 wil naar verloop van tijd wel 'ns verschillende problemen hebben, vaak veroorzaakt door verouderd soldeerwerk. Mijn DX waande ik jarenlang dood doordat alle geluiden verdwenen waren en het display alleen maar rare tekens vertoonde. Bleek uiteindelijk simpel opgelost met wat nieuw soldeer op alle contactjes...
Ik wil maar zeggen: een kapotte DX hoeft niet perse ook echt kapot te zijn.

De DX100 wil naar verloop van tijd wel 'ns verschillende problemen hebben, vaak veroorzaakt door verouderd soldeerwerk. Mijn DX waande ik jarenlang dood doordat alle geluiden verdwenen waren en het display alleen maar rare tekens vertoonde. Bleek uiteindelijk simpel opgelost met wat nieuw soldeer op alle contactjes...
Ik wil maar zeggen: een kapotte DX hoeft niet perse ook echt kapot te zijn.

Kun je iets meer vertellen over hoe je te werk bent gegaan? Mijn DX27 heeft hetzelfde probleem namelijk. Hij gaat aan, maar geeft geen geluid en er staan alleen wat blokjes in het display. Destijds heb ik een paar gebroken draadjes gerepareerd en er een nieuwe batterij in gestopt, maar dat loste het probleem niet op.

Status
Please reply by conversation.
Back