R Redalart Vers lid vanaf 2003 ...tell my wife... Lid sinds 2 oktober 2003 Berichten 63 Locatie ver weg schuin boven het midden 14 mei 2026 #1 Heb een novation staan die niet lekker loopt en mijn yamaha ad10 (delay pedal) is er mee gestopt. Iemand die dat snapt?
Heb een novation staan die niet lekker loopt en mijn yamaha ad10 (delay pedal) is er mee gestopt. Iemand die dat snapt?
Phontaq +---O---+ Lid sinds 23 januari 2003 Berichten 1.761 Locatie net geen Belgiƫ 15 mei 2026 #2 Het zal een beetje van je regio afhangen denk ik: Bob Augustin zit in Noord-Holland (Haarlem) Human Error zit in Zuid-Holland (Rotterdam) Artefacts zit in Brabant (Sint-Michielsgestel) En zo zijn er nog wel een paar die je kunt Googlen.
Het zal een beetje van je regio afhangen denk ik: Bob Augustin zit in Noord-Holland (Haarlem) Human Error zit in Zuid-Holland (Rotterdam) Artefacts zit in Brabant (Sint-Michielsgestel) En zo zijn er nog wel een paar die je kunt Googlen.
E Erise Ouwe rot Lid sinds 10 april 2005 Berichten 659 Locatie berkel 15 mei 2026 #3 https://www.zedaudiolab.nl/ zit in Leiden