MoNo BlokFluit Contest

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Begon me af te vragen hoe een "64 stemmige, multitimbrale" blokfluit zou klinken... :duivels:

Dat klinkt ongeveer zoals het schoolorkest op de basisschool! ;)
Daar zat ik dan met mijn gitaar, en minstens 20 blokfluiten achter me. AARGH!

thnx manne..!

als jullie nog eens van die geweldige uitdagingen of verzoekjes hebben post ze dan maar.
(..misschien een meest waanzinnige solo vertrekkende v.e. :kont: ffrrrtt, waarvan J.Hendrix zich omdraait in zn graf, wenste dat ie nooit geboren was & R D James acuut met zn hobby/job stopt 8o) )
...of misschien beter niet ..?!
:D

:doei: gr Jzz

Origineel geplaatst door King of Snake
Dat klinkt ongeveer zoals het schoolorkest op de basisschool! ;)
Daar zat ik dan met mijn gitaar, en minstens 20 blokfluiten achter me. AARGH!

Hoef je geen blokfluit voor te hebben hoor, kan ook gewoon met een Korg Z1, luister maar naar dit :D

Laatst gewijzigd:
Gaaf Hover, dat is echt heel goed nagemaakt :halleluja
Deed me denken aan zo'n Amerikaanse muziekles op tv waarbij de leraar zich drie keer achter de oren krabt.

Origineel geplaatst door Hover
Hoef je geen blokfluit voor te hebben hoor, kan ook gewoon met een Korg Z1, luister maar naar dit :D
SUPER!!!!!!

En natuurlijk dat van JazzMan! Respect.

Origineel geplaatst door Hover

damn, je link doet het niet meer ....

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Gaaf Hover, dat is echt heel goed nagemaakt :halleluja

Ere wie ere toekomt want ... dat is gewoon een demosong uit de Korg Z1 :D

Wat je allemaal niet met een Z1 kan ...

(de overige demosongs staan ook gewoon op www.lfo4.com) of in iedere Z1 natuurlijk

OK, dan ga ik maar al m'n synths verkopen en een super vette analoge blokfluit kopen van het geld. ;)

Maar eh vraagje, heb je naast spelen ook iets anders met die blokfluit gedaan? Tikken of zo?

Origineel geplaatst door fuse

Maar eh vraagje, heb je naast spelen ook iets anders met die blokfluit gedaan? Tikken of zo?

yep, idd

k heb die 2 stukken uit elkaar gehaald en ze tegen mekaar geslagen...
die samples zitten bij de topic in dat zip file-tje

gr jzz

Back