• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

weer uitverkoop analoogjes

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hey, de JenSX1000 is een mighty machine. Ik hab er nog eentje gehad in de 80s. Nice sounds but simple sounds.

500 euro is veel geld voor die Jen I'm sorry. The normale rate is 300 max., and even then is it aan de grens. But maybe I'm still living in the 80s?

Aaaaah, okay. CV gate makes a good difference. YET, ik denk het is tijd voor jouw om een glaasje champagne te pakken. And maybe zelfs even terug denken aan de leuke mooie knobs ;)

Nice list btw 8)

yeah nice ems knobs
thanx for the comments about the list
i like the list u got also man
and the jen stays close 2 me :)
maybe i will buy it back from my buddy but i need some cash for a taxbill witch is coming

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back