• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

MC202,Kawai R100, MarlboroQSB2,MXR Phase100,PearlCO2,Monotron,Tama TTB1000 +meer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Timar

Vintage lid? Oude lul!
Roland MC202, sommige knoppen gaan soms ietwat lastig, even schoonmaken lijkt me,
ik ben lui. Is gemod met CV GATE en portamento en filter inputs Komt met universele adapter.
Ziet er nog prima uit, 1 hoekje van behuizing af en niet helemaal mint meer.............................400 euro
Kawai R100, leuke drumbak, รก la TR707, ook met aparte uitgangen, din sync in/out, midi.......125 euro?
Marlboro QSB2, springreverb, met ook echo, vibrato en tremelo er in, geinig bakkie...............80 euro
MXR Phase 100, erg fijn......................................................................................................................90 euro
Pearl CO2 pedaaltje, pendaaltje, wat je wil, compressor, uit de welbekende jaren 80 reeks.....50 euro
Korg Monotron, leuk kutding, ik doe er niks mee, inclusief doosje etc.......................................40 euro?
Tama TTB1000, audio naar triggerbankie, staat al te lang niks te doen, handig ding wel.........90 euro?
Philip Rees V3 midi thru box.............................................................................................................30 euro
Dtronics midi to sync converter, ook handige sync out jack naturlich, incluis doosje................40 euro

Dat was het voor nu, ruilvoorstellen mag, maar in principe ben ik alleen geinteresseerd in polysynthjes op dit moment. Maar doe een voorstel, ook qua prijs.

ooowh, Kawai R100 is gemod, zitten soundbanks ingebouwd, ook Latin, dus je hebt een soort van 707 en 727 in 1 ;)

Over en sluiten (live long and prosper)

Philip Rees V3, Kawai R100 & Marlboro QSB gereserveerd.

Ruil mag trouwens wel voor iets als een dx21, eventueel een dx7, of iets dergelijks.

ik heb 2x binnen 5 minuten nog wat gepost, omdat ik wat vergeten was en daarna 1 maal om geinteresseerden te informeren dat enkele zaken gereserveerd zijn. Dat is toch niet zo erg?
Lijkt me zelfs wel netjes, zodat iedereen weet wat misschien weldra uit de verkoop zal gaan.

Monotron verkocht ;)

MC202 ook verkocht.
Evenals de philip rees v3

Dtronics midi to sync, Pearl CO2 en Phase100 zijn er nog, rest is verkocht.

Alleen Pearl CO2 en Phase100 zijn er nog. Ruilen kan ook, doe een bod ofzo.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back