Rhodes MKII kap

Status
Please reply by conversation.

kaihugo

Stamgast
Ik ben op zoek naar een Rhodes MKII kap voor mijn MKI omdat ik wat efficienter met ruimte moet doen en graag iets op mijn rhodes wil zetten, bij voorkeur mijn clavinet. Iemand een idee of een andere oplossing voor dit probleempje? Ik kan ook een verhoging bouwen oid maar het lijkt me makkelijker met een MKII kap die ik ook weer verder kan verkopen mits niet meer nodig.

Kai

Misschien een handige tip:
kijk eens ergens op het net of ebay bijv...ideeen zullen mensen ook vast wel weer hebben maar handiger is om er gewoon eentje te kopen toch? ep-service in Schagen heeft ze ook, fenderrhodes.nl alles wat met 2 minuutjes achter Google is te achterhalen...

Ehm, sorry, waarom reageer je zo alsof ik iets heel raars vraag? Ik vraag hier gewoon of iemand er eentje te koop heeft staan of een andere oplossing weet. En ik ken ep-service maar die is meestal vrij duur. En ik vond er verder geen MKII kap op ebay of marktplaats. Iemand anders dan?

Ik reageerde zo omdat als iemand dit tikt:

"...Iemand een idee of een andere oplossing voor dit probleempje? Ik kan ook een verhoging bouwen oid..."

ik gelijk denk: OF JE KOOPT ER EENTJE.
De vraag: "...heeft er iemand een losse kap te koop voor mijn Rhodes, bij voorkeur een platte mkII kap? Of weet je er eentje te koop?.." had dat bijv niet gedaan

Mijn reactie kwam voort uit jouw woordkeuze en taalgebruik...excuses, was niet zo bedoeld

Het is al goed hoor, is ga morgen even bellen naar EP-service om precies de mogelijkheden te bekijken. Als iemand anders hier toevallig nog wat heeft staan/weet zeg het me graag. ;)

Status
Please reply by conversation.
Back