Weer eens een loop maar ik heb hem door computerboxen gemaakt, op mijn pa zijn comp. Ik heb er dus geen flauw benul van hoe die klinkt door goeie monitors. Volledig in fruity gedaan...
Allez mensen, vel uw oordeel!!!
vind t net te snel voor relaxt te zijn zelf....denk dat dit langzaam (zeg 140 bpm) wel iets zou zijn dat ik graag door n DJ set heen zou pleuren.... maar qua sound dus wel ok...gaat zo snel dat je t niet zo goed kan ontleden
no offence , maar je zet wel steeds van die korte loops neer die mij steeds met een leeg gevoel achterlaetn omdat ik de rest wil horen, terwijl dat er niet is ......... oftewel ik wil een volledige track van je horen hahahaha die loopjes klonken allemaal lekker tot nu toe!
Ik heb wel volledige tracks maar het probleem is dat het altijd op een diskette moet kunnen.... Maar er is goed nieuws, een nieuwe comp is onderweg, met cdbrander!!!! Dus binnnekort zal ik volledige nummers posten. Geen leeg gevoel meer
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.