Nieuwe CD NOVIA: Gratis downloaden

meesha74

Muzikant
Mijn nieuwste CD NOVIA is klaar! Hij is gratis te downloaden vanaf m'n website.

NOVIA is weer een instrumentale CD met ruim 45 minuten synthesizer muziek. Invloeden van o.a. Jean Michel Jarre, Tangerine Dream en Vangelis zijn duidelijk te horen, dus veel analoge synthesizer klanken, brede "soundscapes" en ritmische sequences.

Audio

Kijk dus snel op www.meesha.nl voor de gratis download van NOVIA.

Attachments

• Noviacover.jpg
    Noviacover.jpg
    22,6 KB · Bekeken: 147
Lekker melodietje meesha!!! :halleluja

Hoe krijg je dat eigenlijk gemaakt zo'n live filmpje met iedere keer een andere hoek met de camera???

Lekker melodietje meesha!!! :halleluja

Hoe krijg je dat eigenlijk gemaakt zo'n live filmpje met iedere keer een andere hoek met de camera???

Ik denk dat hij meerdere camera's heeft staan :P

En heb er naar zitten luisteren, mooi muziek man !!
Big Up

Dan moet ie er een stuk of 6 hebben staan denk ik ... zijn veel verschillende hoeken...

Had ik maar 6 camera's....

Nee, het is een simpele truuk: Gewoon het nummer meerdere keren opnemen vanuit verschillende hoeken, en dat gewoon in de montage door elkaar heen schakelen.

(Het is misschien een beetje vals spelen maar zo blijft het filmpje tenminste een beetje interessant ipv 6 minuten lang hetzelfde shot, wat ik vaak op Youtube voorbij zie komen.)

Zoiets dacht ik al...

pffff is ook een hoop werk niet? Maar je hebt gelijk, dan zie je ook de aparatuur soms wat beter.

Welke is dat klein midi keyboard dat je gebruikt dat voor je beeldscherm staat?

ps. Er is iets fout met je website. Als ik www.meesha.nl intoets krijg ik te zien:

<meta http-equiv="REFRESH" content="0;URL=start.html>

IE 7.0

Eerder heb ik nooit problemen gehad...

Denk niet dat ik de enige ben?

Graag gedaan, het werkt.
Maar als ik jouw was zou ik die statisticteller als page footer instellen.
Want nu telt ie alleen de bezoekers die www.meesha.nl intoetsen als ik het goed heb.

Ik zal 'm ook nog 's draaien. Blijft :okdan:

Ga je nog overwegen om hem in betere kwaliteit beschikbaar te stellen, eventueel tegen betaling? Het lossless album van Von Haulshoven bijvoorbeeld was ook niet verkeerd :D

Ah, komt dat door die nedstat teller! Ik dacht dat het kwam doordat ik bij een goedkope webhost zit. Ik zal hem idd eens weghalen. Kijken of het helpt.

Ik wil het album best op hoge (CD) kwaliteit aanbieden. Dat wordt alleen lastig om online te doen. Heb maar 500 MB webruimte. Ik kan hem evt op verzoek (en tegen kleine vergoeding) op CD versturen.

Back