Steinberg *plex*

Origineel geplaatst door supermingwoe
met andere woorden .....?

is hij aan te raden voor 200€ ? of dan beter de absynth halen

heb namelijk wat geld over:D

Als je er nou niet uitkomt en met dat geld blijft zitten, wil ik je wel even mijn banknummer doorgeven hoor8o)

Origineel geplaatst door Kat Yidaki
Als ik denk aan een tegenhanger voor de Absynth denk ik meer aan de Steinberg D'Cota. Die heeft het typisch heldere, enigszins kille geluid dat zo kenmerkend is voor de meeste VST-instrumenten van Steinberg. Ik vind het zelf niet zo'n punt, omdat je dat soort sounds vaak goed kunt gebuiken als je voor de rest veel donkere geluiden gebruikt.

d'cota is eigenlijk een aangepaste VirSyn Tera..ook door dezelfde ontwikkelaar voor steinberg gemaakt...... volgens mij kan je beter Tera kopen hoor ;)

ik heb crystal es met absynth vergeleken......qua preset sounds vinnik het niet bij mekaar in de buurt komen....absynth klinkt veel organischer en "warmer"..terwijl de crystal presets juist heel "electronisch" klinken.... niet beter of slechter hoor, maar anders... en zoals gezegd: dat was een presets vergelijking

Olaf

Je kan ook nog naar RGCaudio's z3ta+ kijken, is ook een indrukwekkende synth van het caliber Virsyn en Absynth.

z3taplus.jpg

Origineel geplaatst door Kat Yidaki
Als ik denk aan een tegenhanger voor de Absynth denk ik meer aan de Steinberg D'Cota. Die heeft het typisch heldere, enigszins kille geluid dat zo kenmerkend is voor de meeste VST-instrumenten van Steinberg. Ik vind het zelf niet zo'n punt, omdat je dat soort sounds vaak goed kunt gebuiken als je voor de rest veel donkere geluiden gebruikt.

dit is reinste bullshit man d'cota is en afgeslankte versie van de almachtige viryn tera en klinkt hel behoorlijk voor een zacht prijsje steinberg maakt ùmar weinig softsynths zelf

d'cota : virsyn
steinberg a1:powered by waldorf
en de nieuwe monologue zijn geprogrameerd door paul kellet (mda)
die heel oude softsynths van steinberg zijn inderdaad ruk (neon,jx10 .....maar ja deze thread is onderhand al 10 jaar oud ...
dom van me

Back