• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland, Novation, Sherman, Rme, Boss, Behringer

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Adjust

Ouwe rot
Wegens Uitdunnen en verandering in setup, mogen volgende apparaten een nieuw baasje krijgen.

Roland Juno 106
In absoluut perfecte staat, niet lang geleden nog helemaal nagekeken en dat was eigenlijk al niet eens nodig. Ziet er dus ook als nieuw uit. Inclusief de originele handleidingen in Engels en Nederlands.
325 euro

Novation Basstation
Aangezien ik heel lief ben voor mijn spulletjes is dit exemplaar ook in perfecte staat. Leuke synth met schakelbare filter 12dB / 24dB, en CV/GATE in/out.
170 euro

Sherman Filterbank v2
Na een periode van twijfel besloten om mijn 2de exemplaar te verkopen. Deze filterbak behoeft geen uitleg en is wederom in perfecte nieuwstaat inclusief handleiding.
420 euro

Boss SE-50
Multi effectenbak, zie http://www.bossus.com/go/boss_classics/se50.html
55 euro

Behringer BCR 2000
DE midicontroller. Lekker veel draaiknoppen. Amper gebruikt, inclusief originele handleidingen en doos.
95 euro

Ten slotte heb ik nog een Rme fireface 800, deze wil ik ruilen tegen een fireface 400 met wat bijbetaling van de andere partij.

Update:
De Novation en Roland zijn verkocht.
De Boss heb ik verschillende reacties op gehad van mensen die hem graag willen hebben dus die is ook zo goed als verkocht.

Blijft over en verlaging in prijs:
Sherman wordt 404 euro, maar 403,99 mag ook ;)
Behringer wordt 85 euro

Evt ruildeal met een Novation Remote SL (Behalve de Zero en compact) ben ik wel voor in

Oke..
Ik weet het goed gemaakt..
Normaal kost de fb2 zo'n 450 euro (zie verkopen verleden hier op sf)
Ik wil die Sherman aanbieden samen met de behringer voor 450 euro.

Leuke aanbieding dacht ik zo... ;)

De Filterbank is gereserveerd.

De BCR 2000 mag weg voor 80 euro ofzo? lager heb ik hem nog niet zien gaan. Is ook amper gebruikt en in nieuwstaat, inclusief doos handleiding enz.

Oja, voor wat bettreft de Rme, ruilen tegen een ultralight mk3 met wat bijbetaling van de andere partij is ook een optie.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back