Wie was dat nou met die 'omgekeerd' kantelende synth-standaard ?

CJ75

Using keys to open doors
Ha mede-SF'ers,

ik kom er gewoon effe niet uit (is ook niet echt een heel dringend subject, maar goed). Ik zag ooit een keer op het forum een plaatje in een thread, maar kan 'm echt ff niet meer terug vinden.

Het was zo een afbeelding waarop die toetsenist staat met een synth-standaard met de synths a.h.w. naar buiten toe / van 'm af gekanteld zijn.

Ja ik heb de zoekmachine dmv zoektermen ook al naar diverse kanten laten kantelen :D maar alsnog niet het juiste resultaat.

Wie o wie herinnert zich dit nog ?

Thnx,

CJ

Thanks Malveras:halleluja

Echt, wat een ongelofelijk gaye synth standaard. Alleen maar om te showen hoe snel die gast is! Als ik het goed heb is dit van childeren of bodom een echte kut band waar de toetsenist maar al te graag showed hoe snel hij solos speelt op zn brakke 2e hands synth.

Ga dan gitaar spelen ofzo als je graag wilt laten zien hoe snel je vingers zijn, een drummer zit toch ook niet zo met zn drumstel.

Echt gay

Echt, wat een ongelofelijk gaye synth standaard. Alleen maar om te showen hoe snel die gast is! Als ik het goed heb is dit van childeren of bodom een echte kut band waar de toetsenist maar al te graag showed hoe snel hij solos speelt op zn brakke 2e hands synth.

Ga dan gitaar spelen ofzo als je graag wilt laten zien hoe snel je vingers zijn, een drummer zit toch ook niet zo met zn drumstel.

Echt gay
Dit is toevallig een zeer getalenteerde band en tevens mijn favoriete band.
het verschilt per persoon wat je vind van die standaard, ik vind het zelf erg vet.
En zijn 2e hands brakke synth gebruikt hij alleen maar als midi controller.

Dit is toevallig een zeer getalenteerde band en tevens mijn favoriete band.
De meest getalenteerde metalband staat nog steeds gelijk aan de minst getalenteerde "normale" band, al dat technische geneuzel is alleen maar slecht voor mensen !

het verschilt per persoon wat je vind van die standaard, ik vind het zelf erg vet.
Het is onhandig en het getuigd van een bijzonder groot ego en een zeer slechte smaak.

En zijn 2e hands brakke synth gebruikt hij alleen maar als midi controller.
Dus? Midi is net zo brak als zn 2e-hands synth

Back