Reparatie mixtafel

JohnDoe5

Gedeactiveerd account
hoi.... :walker:

Ik heb hier een mixtafel (phonic 24 kanaals) waar van de rechterkant van het geluid(speaker) af en toe wegvalt. Nu is dit wat ik begrepen heb een loszittend contact. Wat naar ik begrepen heb relatief eenvoudig te verhelpen...

Aandraaien misschien vervangen...?

Wat kost dergelijke reparatie incl. alles (een wat bredere indicatie is prima...)?
Zijn hier mensen die dergelijke euvels kunnen repareren...

die mensen zijn er, maar phonic tafels zijn vaak zo weinig nog waard dat reparatie vaak duurder is dan een andere tafel zoeken van hetzelfde type.

Phonic en behringer zijjn nu eenmaal de budget mixtafels en worden massaal geproduceerd op een zo goedkoop mogelijke manier, met mindere kwaliteit onderdelen dus gaan ze eerder stuk.

Je kan het proberen maar persoonlijk zou ik of zelf proberen te fixen of anders een ander mixer zoeken. Of werken via een subbus ipv de master bus.

Ja, maar het is ''erg'' onschuldig is mij vertelt...
Categorie: loszittend-aandraaien. Naar het schijnt redelijk eeenvoudig....

Dat is het probleem niet het repareren zelf....je bent gewoon de meeste tijd kwijt om dat ding uit elkaar te schroeven en weer in elkaar te schroeven......en dat x uurloon = teveel voor die mixer...kan je net zo goed een nwe halen.....tenzij je erg gehecht bent aan dat ding....pb me maar met wat je ervoor over hebt om m te fixen...

Back