Waldorf Blofeld User Soundset

SCD

Gearlust [on]
Dames en heren Blofeld-bezitters,

Op het Waldorf forum is het idee ontstaan om een user soundset samen te stellen voor de Blofeld. Het lijkt me een leuk idee dit uit te breiden naar andere forums, zoals deze.

Iedereen die zelf geluiden heeft gemaakt op de Blofeld en bereid is er 1 of meer te delen, mag deze opsturen naar scd@synthmusic.info
Als MIDI file, sys-ex file of Sounddiver document. Vooralsnog is er nog geen sluitingsdatum. Doel is om minimaal 128 sounds te krijgen.

Ik heb inmiddels al wat dingen binnen dus het ziet er goed uit!

Boele

Dames en heren Blofeld-bezitters,

Op het Waldorf forum is het idee ontstaan om een user soundset samen te stellen voor de Blofeld. Het lijkt me een leuk idee dit uit te breiden naar andere forums, zoals deze.

Iedereen die zelf geluiden heeft gemaakt op de Blofeld en bereid is er 1 of meer te delen, mag deze opsturen naar scd@synthmusic.info
Als MIDI file, sys-ex file of Sounddiver document. Vooralsnog is er nog geen sluitingsdatum. Doel is om minimaal 128 sounds te krijgen.

Ik heb inmiddels al wat dingen binnen dus het ziet er goed uit!

Boele
doed idee lekere gebruikers groep organiseren
aleen daarom wilk ook nog eens een g2 van clavis

maaruh nu eerst een blofeld :halleluja go boele

doed idee lekere gebruikers groep organiseren
aleen daarom wilk ook nog eens een g2 van clavis

maaruh nu eerst een blofeld :halleluja go boele

Koop idd zo'n g2 r-ond....Vooral leuk en oneindig inspirerend.
Net lego :)

Maar blofeld is ook erg tof en zeer uitgebreid, lekkere sound (ik vond de q niks
Maar de blofeld dan weer wel.. Warmer / romiger / .....

Maar wil je niet eerst die z1 en 808 ?

Ik zit nog niet heel erg diep in de Blofeld, maar heb al wel enkele inits gemaakt. Ik zal dit weekend eens proberen die te dumpen.

Goed initiatief Boele!

Op het Waldorf forum

waar kan ik dat vinden/welk forum bedoel je?

Ik heb inmiddels wel een paar rare patches om te delen 8) zal ze eens uit de bf dumpen

Mailtje gestuurd,

SCD, mag ik eens vragen hoeveel geluiden er al zijn?

Ik ben benieuwd naar de soundbank, leuk initiatief!

Mailtje gestuurd,

SCD, mag ik eens vragen hoeveel geluiden er al zijn?

Ik ben benieuwd naar de soundbank, leuk initiatief!

Ik heb inmiddels van 7 mensen bijdrages ontvangen, soms een paar, soms iets meer dan een paar :)
Vanwege testen nog geen tijd gehad iets samen te stellen, maar dat komt gegarandeerd!

sounds

sounds

hoi, ik ga (als ik terug kom van vakantie) flink aan de slag met mn nieuwe blofeld.

zal mijn best doen om een leuke gefreakte patch te maken..

Back