• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Klein & hummel o98 !

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Tactic

Ouwe rot
Met pijn in mijn hart neem ik afscheid van mijn Klein & Hummel 098's.

0656665295.jpg

(plaatje komt van internet, en heeft andere woofers)

Het is een 3 weg systeem, ook met 3 versterkers totaal 200 watt per speaker. Het is een topspeaker die veel gebruikt is bij de duitse omroepen en studio's, en de voorganger van de o300.
De woofers zijn ge-reconed, en de mids en tweeters zijn dit jaar vervangen door gloednieuwe exemplaren. Ze werken probleemloos.
Optisch zien ze er gebruikt uit, met krassen in de lak etc. Echt een super compacte 3 weg 3 amp monitor!

Meer info: http://www.klein-hummel.com/klein-hummel/icm.nsf/root/prof-monitoring_discontinued-monitors_O98

Vraagprijs : 850 euro. bel voor info 06 28 27 52 63

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back