• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

MPC2000XL en Mackie CR1604

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

De Bezige Bij

Stamgast
Te koop ivm volledige overstap op software:

Akai MPC 2000 XL - De welbekende sampler/sequencer. Technisch 100% in orde, uiterlijk in goede gebruikte staat.
Helaas geen 8 outs, effectboard en kaartlezer, maar wel 32 MB geheugen.

500 euro (is niet duur dacht ik zo, dus prijs is vast)

Mackie CR1604 (NIET de VLZ) - 16 kanaals mengpaneel. Ook deze is technisch 100% in orde. Zitten wel wat krasjes op. En aangezien het al een oud beestje is, is het natuurlijk mogelijk dat op den duur wat onderhoud moet plaatsvinden.
Zitten helaas geen rackoren bij.

200 euro

Versturen is geen probleem (op kosten van de koper uiteraar), maar afhalen heeft de voorkeur.

Graag reageren per mail (boudewijnkerkwijk@hotmail.com) of PB.

Foto's volgen.

hierbij wat foto's:

Attachments

• mpctop.jpg
    mpctop.jpg
    100,9 KB · Bekeken: 65
  • Foto's-0033.jpg
    Foto's-0033.jpg
    117,3 KB · Bekeken: 56
  • Foto's-0032.jpg
    Foto's-0032.jpg
    76,7 KB · Bekeken: 61
De MPC is er nog steeds, vandaar een prijsverlaging: nu 450 euro

Lijkt me niet duur voor een 2000xl met 32 MB geheugen...

PM of mail als je interesse hebt.

Prijsverlaging naar 425 euro (voorlopig bodemprijs).

Het scherm is overigens nog perfect leesbaar.

Er mankeert echt niets met de MPC, de prijs is zo laag omdat ik het geld goed kan gebruiken nu.

Dus degene die hem het snelst kan ophalen of het eerst geld over kan maken (bij verzenden) heeft voorrang bij meerdere reacties.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back