• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[cd speler] met pitch gemini cdj10

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

da goose

DaGooseMusic.nl
ik heb zo'n ding staan hier en wil er van af, ik heb onlangs zijn grote broer gekocht.
't is dus een gemini CDJ10 zoals hier onder staat.

CDJ10x.gif

Top Loading Professional CD Player

Instant Start
Frame Accurate
Cue to Music

±16% Pitch
Single/Continuous play button

Weight: 7 lbs. Lbs.

is 75 € een mooie prijs ??

Re: [cd speler] met pitch gemini cdj10

Heb je hem nog??

Want ik heb wel interesse.

Ik hoor het wel

Simon

yep, hij staat hier nog, er zijn wel wat gegadigden maar wie het eerst komt het eerst hmmm... cd's draait zeg maar..

Zaterdag heb ik een vrije dag, dus dan zou ik langs kunnen komen.

Of ben ik dan te laat??

Want dan zouden we iets op een (van)avond moten afspreken, ik woon namelijk in Hoorn
dus dat is niet al te ver weg.

Ik hoor het weer.

Simon

Origineel geplaatst door simple
Zaterdag heb ik een vrije dag, dus dan zou ik langs kunnen komen.

Of ben ik dan te laat??

Want dan zouden we iets op een (van)avond moten afspreken, ik woon namelijk in Hoorn
dus dat is niet al te ver weg.

Ik hoor het weer.

Simon

zaterdag ben ik thuis, ben ik aan het werk in mijn studiootje dus dan kun je langskomen, je bent nog op tijd.

laat maar weten als je langskomt, pb maar voor mijn telnummer of mail me

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back