Roland ARX 03 BRASS

ronnyvalder

Ouwe rot
Powered by Roland’s unique SuperNATURAL engine, ARX-03 is packed with high-quality brass instruments under the control of a custom graphic-editing interface. ARX-03 enables authentic performance never before achieved with conventional keyboards. The card is loaded with solo instruments and ensembles, including trumpets, flugelhorns, trombones, saxophones, and more.

Essential brass instruments and ensembles onboard

Visual editing interface; 50 user memory locations

Customize every instrument with unique features such as Growl, Noise

High-quality effects onboard: EQ (6 systems), reverb (8 types), multi-effects (15 types)

Yep,buiten de AX-Synth is er niets echt om naar uit te kijken.
Had gehoopt op een nieuwe MV
Een combinatie van een MC en MV zou wel leuk zijn ;-)
Soundengine onboard en mogelijkheid aansluiten scherm

Yep,buiten de AX-Synth is er niets echt om naar uit te kijken.
Had gehoopt op een nieuwe MV
Een combinatie van een MC en MV zou wel leuk zijn ;-)
Soundengine onboard en mogelijkheid aansluiten scherm

kan dat al niet met de MC808? een scherm erop?

Die MV8800 is wel een bruut ding BTW,alleen overbodig in me setup. Maar wel geinag spul..

Hallo,Septic,neen,er is geen scherm aan te sluiten op een MC-808,
zou deze meer slagkansen geven,maar denk dat het product nu een snelle dood sterft.
MV8800 met zijn extern aan te sluiten scherm is aantrekkelijk,
maar hoop op een toekomstig model met ook een synth engine erin en meer midi-outs.
Als die moment komt doe ik mijn MPC4000 weg ;-)

best jammer dat ze dan met dit gedrocht komen
Goede brass is lastig; je zult hier nog steeds geen Tower Of Power hoorntjes uit krijgen, maar het is in ieder geval al stukken beter dan wat het was.

ipv een VA synth
Mijn vraag - wat zou dat bijdragen?

Krijg je weer zo'n simpel SH-201 exemplaar (Roland's VAs zijn niet echt diep te noemen, hun gewone analoge synths waren dat ook niet) Terwijl de Virus TI 2 en Blofeld Keys de show al lang en breed gestolen hebben? Dan liever een paar aan de top die het fatsoenlijk doen.

of een B3 orgel emulatie

Op dat gebied heerst Nord nog behoorlijk, dus moeten ze harder hun best doel. Al vind ik de toonwielen in m'n FP7 erg okee, hoor.

Het ziet er wel allemaal gelikt uit,maar ze hadden allang op arx-08 moeten zitten of zo.
De intervallen duren gewoon te lang bij Roland,de concurent zit ook niet stil.
En dan de prijs:391 eur. pfffff...een hoop geld hoor,voor wat getoeter.

Back