Welke korg minipops 7 eigenaar kan eens de patterns van oxygene part 2 en part 4 (de eerste 4 maten) in wave of mp3 formaat posten? Of waar kan ik deze vinden?
Waar heb je die gevonden? Misschien wel leuk voor anderen die deze sample ook willen hebben.Ik vraa gme trouwens af of Oxygene 2 via de presets van de minipops 7 te krijgen is. Ik heb zelf een MP7, maar Oxygene 2 heb ik nooit kunnen vinden. Misschien ook een combinatie van meerdere presets.
Ik vraa gme trouwens af of Oxygene 2 via de presets van de minipops 7 te krijgen is. Ik heb zelf een MP7, maar Oxygene 2 heb ik nooit kunnen vinden. Misschien ook een combinatie van meerdere presets.
Ik denk wel dat dit te krijgen is uit een MP7. Ik denk zelfs (maar ik weet het niet zeker) dat het de zelfde preset combinatie is als oxygene part 4, maar dan de schuivers van de MP7 anders ingesteld.
Het is volgens mij hetzelfde ritme (Slow-rock + Beguine). Bij oxygene 2 staat de Guiro wat opengedraaid (tel 1 en 3). Zowel bij oxygene 2 als 4 staat de quijada (tel 4) wat open.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.