Iomega op S3000?

foxenberg

This really pisses me off
Gisteren heb ik hem op mijn A3000 aan de praat gekregen, HOEZEEE! Maar nu, heeft iemand ervaring met een Zip aansluiten op een S3000? Ik kom er niet uit. Hij zegt steeds Harddisk not ready! Ik heb de goed id aangegeven, maar hij wil hem niet formatteren... :confused:

heb je erop gelet, dat achteraan die zip de juiste ID op de schakelaar juist staat met de inwendige softwaresetting in de akai. Maar vooral, heb je hem indien hij als enig apparaat in de ketting hebt, je hem ook achteraan met dat tweede schakelaarke op TERMINATED gezet?

Ja, heb ik allemaal op gelet. Ik wilde hem daarna formatteren en dan duurt het echt 10 minuten en dan zegt ie ijskoud dat het formatteren is mislukt. Je ziet de blocks en sectors ook niet verspringen. Die blijven gewoon op 0 staan. Ik heb de Zip vanaf mijn pc aangesloten en op de Zip mijn AKAI. Ik werk nl. ook met Recycle, dus moet een PC aansluiting hebben.

Van zo'n aansluiting heb ik geen verstand, k'dacht dat het enkelvoudig alleen akai---->>>zip was:confused:

Unmount misschien eerst eens de interne harde schijf, als je er een hebt. Ik heb de indruk dat de A3000 soms problemen heeft met externe apparaten als hij een interne HD gebruikt, maar kben niet zeker...
Indien unmounten niet helpt, probeer dan ook eens de HD fysisch af te koppelen.

Back