Toch maar even voorstellen....

G.Monk

Nieuwkomer
Volgens mij heb ik ooit al eens een account gehad op dit forum (maar kan ook in de war zijn met een ander forum, ik meld me op ieder forum aan die ik wel interessant vind), maar weet niet meer hoe ik me destijds noemde dus maar een nieuw account aangemaakt. Meestal las ik alleen maar dingen mee overigens.

Over mezelf; Ik ben student en studeer Kunst en Techniek aan Saxion Hogeschool. Grote passie is muziek. Ik denk dat de meesten hier voornamelijk de technische / produceer kant zijn van muziek (en/of geluid). Ik ben meer een muziek-encyclopedie (maar dan wel op het gebied van electronische muziek). Wil overigens niet zeggen dat ik totaal geen affiniteit heb met produceren en techniek. Ik produceer zelf electronische muziek (niet professioneel) en heb als geluidsman gewerkt voor 2 lokale omroepen en voor 1 regionale omroep (RTV Oost). Daarnaast had ik DJ kunnen zijn, vanwege de gigantische platencollectie die ik heb (kleine 10.000). Maar helaas; verzamelen ligt meer in mijn aard, hoewel ik wel 2 technics heb staan (dat dan wel weer).

Wel ben ik van plan om mij steeds meer bezig te gaan houden met produceren.

Back