Hallo synthfreaks,
Na een periode van pak 'm beet "20 jaar" geen muziek te hebben gemaakt, heb ik sinds kort de passie weer gevonden en heb een minimalistische setup samengesteld uit de oude apparatuur die ik nog had, en wat nieuw spul zoals de MicroFreak en de MPC One+.
Ben al de tijd nog wel met muziek bezig geweest (dj-en), maar produceren dus niet.
Gelukkig nu weer als vanouds manuals doorspitten en langzaamaan komt alles weer terug.
Muziekstijlen waar ik in wil gaan experimenteren: Electro/Tech(k)no, IDM, D&B, Bass, Experimenteel
De meeste apparatuur heb ik verkocht destijds: o.a. Juno1, MicroQ Rack, SH101 (is naar een forumlid gegaan), 606, 707, Electribe ER-1, DSM drumsynth, Sherman 1, wat effecten en compressors
Mijn karige setup nu:
Audio: Spirit Folio FX16, Dynaudio Accoustics BM5 Monitors
Sequencing/Computing: Akai MPC One+, Windows11 PC (Voor post productie)
Synths: MicroFreak Vocoder, SuperBasstation Rack, Syntecno TeeBee303
FX: Behringer Virtualizer Pro
Diversen: Korg MicroKontrol, Reese Midi thru-box V8, Sennheiser microfoon, Beyer Dynamic DT770 Pro
Ik heb er in elk geval weer zin in, en ook in het forum
Na een periode van pak 'm beet "20 jaar" geen muziek te hebben gemaakt, heb ik sinds kort de passie weer gevonden en heb een minimalistische setup samengesteld uit de oude apparatuur die ik nog had, en wat nieuw spul zoals de MicroFreak en de MPC One+.
Ben al de tijd nog wel met muziek bezig geweest (dj-en), maar produceren dus niet.
Gelukkig nu weer als vanouds manuals doorspitten en langzaamaan komt alles weer terug.
Muziekstijlen waar ik in wil gaan experimenteren: Electro/Tech(k)no, IDM, D&B, Bass, Experimenteel
De meeste apparatuur heb ik verkocht destijds: o.a. Juno1, MicroQ Rack, SH101 (is naar een forumlid gegaan), 606, 707, Electribe ER-1, DSM drumsynth, Sherman 1, wat effecten en compressors
Mijn karige setup nu:
Audio: Spirit Folio FX16, Dynaudio Accoustics BM5 Monitors
Sequencing/Computing: Akai MPC One+, Windows11 PC (Voor post productie)
Synths: MicroFreak Vocoder, SuperBasstation Rack, Syntecno TeeBee303
FX: Behringer Virtualizer Pro
Diversen: Korg MicroKontrol, Reese Midi thru-box V8, Sennheiser microfoon, Beyer Dynamic DT770 Pro
Ik heb er in elk geval weer zin in, en ook in het forum

Die heb ik ook gehad en best wel spijt dat ik die verkocht heb. Super fijn ding. Ik heb een video op youtube gevonden dat ze de SBS vergelijken met de nieuwe(re)bassstation 2 en ze zijn heel close.