oberheim matrix 1000

Status
Please reply by conversation.
matrix

matrix

Wat kan jou die kleur nou schelen? Je schildert hem waarschijnlijk toch groen!!

Aldus E

hebiemweer

hebiemweer

Ik weet nu wel hoe je een reactie op iets kunt doen waarbij de rest het ook kan lezen. Da wiz ik noch nie... Het was een persoonlijk grapje eigenlijk....

Groet
E

Je kunt je berichten de eerste 24 uur nog editten, dus ook verwijderen. Opschieten voor -ie het ziet! Zwart vs wit heeft iets te maken met al dan niet brommende voeding. Mijn zwarte bromt overigens niet

Ik ben na een (zwarte) Matrix 1000 nog twee andere synthesizers tegen gekomen met brommende voedingen. Het brommende voedingen verhaal is waarschijnlijk ontstaan doordat er zoveel Matrix 1000's verkocht zijn en als drie mensen iets op internet posten het opeens een algemene waarheid wordt.

Ik heb zelf een brommende zwarte gehad die ik niet meer hoorde nadat ik hem in een rack gehangen had. Heb hem doorverkocht aan iemand die nog speciaal langs gekomen is om te luisteren en ook concludeerde dat het nauwelijks meer speelde.

oberheim matrix 1000 gevraagd liefst de witte , maar zwarte evt ook welkom

yooo cube a
je zocht en crumar ds2 toch nog ....staat op mp 750.- eu ...pfff :doei:

de brommende matrix is wel degelijk een veelvoorkomend probleem. Als ik me goed herinner veroorzaakt doordat de trafo eigenlijk net iets te groot is voor de beschikbare ruimte en daardoor na verloop van tiijd tegen de bovenplaat aan gaat trillen. een tikkie tegen de frontplaat doet bij mijn m-1000 altijd wionderen

De witte m-1000's zijn van een latere productierun die als ik me niet vergis in Japan is geassembleerd dus daar zal wel een andere trafo inzitten.

cube neemax60
mine opinion

de brommende matrix is wel degelijk een veelvoorkomend probleem. Als ik me goed herinner veroorzaakt doordat de trafo eigenlijk net iets te groot is voor de beschikbare ruimte en daardoor na verloop van tiijd tegen de bovenplaat aan gaat trillen. een tikkie tegen de frontplaat doet bij mijn m-1000 altijd wionderen

De witte m-1000's zijn van een latere productierun die als ik me niet vergis in Japan is geassembleerd dus daar zal wel een andere trafo inzitten.

hoe herlijk een tikje tegn de boven kant ...een rack synth :doei:

Status
Please reply by conversation.
Back