samenwerking

als er volgens mij nu een stad recht heeft op een cultuur-prijs is het Rotterdam..daar gebeurt echt van alles ...mede doordat de gemeente dat soort dingen niet echt tegenhoudt..... maar Utrecht....dat is een behoorlijke joke aangezien het hier zo goed als dood is op het gebied van jongeren-cultuur...zal vast gaan om moderne dans met een toefje vrije zelf-expressie!

Het is hier inderdaad dood ja. Maar als we hier nou is een DOMparade houden ofzo, door de grachten heen. Allemaal bootjes met muziek en schaarsgeklede dames :p Misschien dat we dan kunnen laten zien dat het hier leuke is!
Maar ja aan de andere kant... dan krijg je ook de Get Down boot, en de Dansfabriek-boot en als het heel erg tegenzit de Brothersboot =( =( =( =( =( Laat ook maar weer....

cultuur stad

cultuur stad

Origineel geplaatst door olafmol
als er volgens mij nu een stad recht heeft op een cultuur-prijs is het Rotterdam..daar gebeurt echt van alles ...mede doordat de gemeente dat soort dingen niet echt tegenhoudt..... maar Utrecht....dat is een behoorlijke joke aangezien het hier zo goed als dood is op het gebied van jongeren-cultuur...zal vast gaan om moderne dans met een toefje vrije zelf-expressie!

Absoluut Rotjeknor.
utreg misschien een beetje.
Maar onze hoofdstad Amsterdam heeft al jaren afgedaan.
Daar gebeurt niets interessants meer. Niet in het uitgaansleven en weinig op muziek gebied.
Dat is echt een dooie stad geworden.
Komt ook door de gemeente daar.
Amsterdam is out en Rotterdam is hot.

Origineel geplaatst door Nolet
AhA! Wellekom in ut mees Prachtige stetsie in ut midden ven 't lend! (ahum...)

Je moet natuurlijk dan wel ontgroent worden. In utrecht is dat 10 rondjes door de oude gracht!!!. Als je dat overleeft dan hoef je slechts nog met je blote handen de Dom te beklimmen! Als laatste proef mag je free fighten tegen de hele Bunnik-side van FC Utrecht. Uiterst aardige jongens die het altijd goed kunnen vinden met de ME...

;)

uuhh ik heb weleens gewaterfiets is dat ook goed?:)

Amsterdam dood, waar het eens heeft gelaggûh

Amsterdam dood, waar het eens heeft gelaggûh

Een waanzinnig tof bejaardencentrum nu,
alle jeugd de Kutrechtse brug overgejaagd.
Mokum jongerenvrij!
Eerlijk, heerlijk!

ISPdeRuiter

Joooooooow waarom heb ik dit draadje nou gemist??/ =( =( =(

EDP, ik wil ook samenwerken, zoek eerlijk gezecht ook wel een muziek maatje want ik heb pcies hetzelfde probleem...
mijn muziek style ligt ookbij het wat hardere techno en house.

Ik woon in Ngein, 20/15 min met de tram en ik zit in hartje Utreg :)

Een DSF borrel? gaan we zeker doen, mail of PB me als het doorgaat!

EDP, mocht je intresse hebben, mail of PB me maar :D

wat maakt het uit waar je woont ?

ik krijg met een beetje geluk binnenkort een extra 8 mbit verbinding
erbij (heb al 2 mbit) dus wrm moet je meeten ? :D

EDP maakt zeker toffe tracks ... het enige probleem wat ik zie qua uitwisselen
is de bestanden .... maar ik kan zo zijn logic tracks inlezen :D

ben op dit moment alleen nog bezig met een ander projectje
maar wil binnenkort wel eens iets van jouw remixen cq afmaken EDP

en ohja de mensen die problemen hebben met arrangeren ...
maak een tijdje geen muziek ... dan ga je vanzelf in arrangementen denken ..
althans dat is nu bij mij het geval ...

Hehe Rotterdam = Multiculturele hoofdstad van nederland
of te wel veel = multi --> veel cultuur :D
In Rotterdam stimuleren ze zelfs allerlei projecten, zodra je ergens de naam Rotterdam op plakt krijg je zowat al een subsidie bij wijze van spreken !

Utrecht moet ik eerlijk bekennen heeft me nooit zo getrokken, vroeger zat ik bij t centrum op school, tis er leuk maar niet dat ik zeg "jes laat ik er elke week heen gaan" ik hoop dat er eens een keer een rijke vent met overredingskracht komt die er wel wat leuks neerzet (lees GROOTS met GOEDE muziek en TRENDY)

maar ehm meeting lijkt me leuk, laat ff weten waar en wanneer !
allemaal lekker personal en gewoon gezellie, wie weet wat leuks ?

Ik zelf ga met collega's altijd naar kafe belgie, super gezellig en heeeeeeeeeeeeeeeel veel soorten bier.
Na afloop uuuhm Tivoli? >:|

Back