[Trance] Audio Scum - Nephlim

metatron

Sw, Sdshn, Ptch & Rvrb
Hoihoi,

Hier een nieuwe track van mij. Ik gam hem dinsdag of woensdag definitief opnemen, dus als je aanmerkingen hebt om de mix, ze zijn welkome.

De snare en het koperwerk krijgt zoiezo nog 3db HP, ik was de bijpass om de mixer vergeten uit te zetten. Verder wil ik nog experimenteren om rond 2.22 iets langer door te gaan met de bd en het stuk zonder bd naar de melo toe, beide 8 maten extra, vind hem nu iets te aprupt.

Veel luister plezier,

http://www.yousendit.com/download/WnBUZGVYTmFmVFozZUE9PQ

Heb em vandaag op het werk regelmatig beluisterd.
Ik vind em lekker, diepe kick en punchy bassline zijn erg lekker, mooie sfeer, breaks zijn prima en de mix ook.

Waar release je je tracks?

ik vind het wel een goeie track, weer ff beter als je vorige alleen omdat het toch trance is mag wat mij betreft de break heftiger, meer climaxen. white noise, bakken galm en daarna een extra hook ofzo, een lekker lead.
Dan zou het een top trance track zijn.

Ik verwacht de volgende keer dus een top track van je ;)

Je zegt dat je hem opneiuw gaat opnemen. Ik ga er vanuit dat je hardware gebruikt. Waar heb je het mee gemaakt? vind het allemaal wel lekker klinken.

Cedric Vitta,
Thanks man, had nog al wat moeite om die bassline er tussen te mixen. Ik releas nog niks, als ik dit vergelijk met club life en dat soort show`s duurt het nog een tijd denk ik. En het is hobby he.:D

Alex Omega,
Idd hij had wel even iets heftiger gemogen als ik hem zo terug hoor. Vind het moeilijk altijd om het bombastisch aan te pakken. Ik neem je tip`s mee voor de volgende track. Zal wel even duren voor ik weer zo`n track maak, best moeilijk nog voor mij. Bedankt voor het luisteren en feedback.

Baseman,
Klopt, ik gebruik HW.
De eerste synth, die sinus, is de ION. Het chord geluidje en de melo die er rond 1.24 in komt zijn Virus net als de hoofd arp. In de break 2 melo de vanguard evenals de ruis. Het geluidje wat er bij 2.20 in komt en waar hij ook mee eindigt is de supernova net als die pitch effect door de gehele track. De hoorbaren bassline is JP8000 en de sub is de Andromeda. Effecten op synth`s zijn mpx1`s en de percussie is DP4+.

Hartstikke bedankt voor het luisteren mannen.:biertje:

Ik vind het een lekkere track om te luisteren! Als ik wat opbouwende kritiek mag geven, dan kan ik mij goed vinden in hetgeen hierboven al genoemd door andere leden.

Vooral in de breaks mag wat meer spektakel wat mij betreft en zal lekker zijn om het leadloopje (als ik het zo kan noemen) is even af te wisselen. Dan bedoel ik een beetje dat je even een extra noot speelt bv. of een iets agressiever geluidje tussendoor. Ik denk dat ik af en toe net even een ruw kantje mis.

Er zit wel een effectje in die wel erg hoog gaat, weet niet of ik dat lekker vind klinken, althans mijn oren stribbelen een beetje tegen ;)

Iig succes en het klinkt iig al erg lekker!

VasC,

Bedankt voor je replay. Er moet idd nog iets extra`s komen in de break. Heb al iets in gedachten maar wil er nog even mee mee wachten om dat ik de track iets te vaak heb gehoord. Dat hooge geluidje... ja idd, vooral als ie weer naar beneden pitchd dan is niet altijd lekker, bedankt.

D-Ranged,

Ik zal er de volgende keer even naar die site kijken. Het nummer zelf kom je maar een keer ophalen met een potje bier.

Back