Gratis Yamaha C7 Grand Piano library

RodmanSan

De BroekWapperBassenMan
Vernam dit op een andere forum...maar wilde het natuurlijk graag met jullie delen :

Sonart Yamaha C7 Grand Piano

* 1.67 GB 24-bit wav data
* 20 velocities for 40 seconds plus a piano release and noise layers.
* EXS24, Kontakt 2.1, Kontakt 1.5, Giga 2, Giga 3, Halion and Wav formats.
* Fully programmable
* PC/Mac

352MB download (WinRar format):-

Help !!!

Hoe krijg je dat nu in halion ??? cubase 4 essential

Zo ver was ik al: ik kan een instrument track openen en een patch kiezen dat bij cubase zit (panfluit en zo).

Das allemaal nieuw voor mij dus , go easy please:L

Vic

Vernam dit op een andere forum...maar wilde het natuurlijk graag met jullie delen :

Sonart Yamaha C7 Grand Piano

* 1.67 GB 24-bit wav data
* 20 velocities for 40 seconds plus a piano release and noise layers.
* EXS24, Kontakt 2.1, Kontakt 1.5, Giga 2, Giga 3, Halion and Wav formats.
* Fully programmable
* PC/Mac

352MB download (WinRar format):-

en istie ...GRAND ?
:kroon:

Moet zeggen dat ik na de demo's te beluisteren maar niet eens ben begonnen aan het downloaden. Ik ben wel benieuwd naar jullie ervaringen maar ik word niet warm of koud van deze klank. Laat staan met die reverb er vanaf

Moet zeggen dat ik na de demo's te beluisteren maar niet eens ben begonnen aan het downloaden. Ik ben wel benieuwd naar jullie ervaringen maar ik word niet warm of koud van deze klank. Laat staan met die reverb er vanaf

Nou, voor een gratis sampleset vind ik 'em niet verkeerd, hij is een helluvalot beter dan de standaard piano in HaliOne. Ik hoop dat ik deze zonder problemen kan importeren.

Nou, voor een gratis sampleset vind ik 'em niet verkeerd

Hahaha...sorry maar voor mij gaat het er om of iets een goede sound is of niet. Niet verkeerd voor een gratis set zegt me dus niets. Als de sound niet goed is maar wel gratis dan gebruik je hem maar?! Maar dat neemt toch niet weg dat als een ander er blij mee is dat dat te gek is! Ik houd het bij Ivory

Maar Manu, als je het bij Ivory houd...waarom zoek je dan toch (in dit geval door een demo te luisteren) naar een andere grand?

Hahaha...sorry maar voor mij gaat het er om of iets een goede sound is of niet. Niet verkeerd voor een gratis set zegt me dus niets. Als de sound niet goed is maar wel gratis dan gebruik je hem maar?! Maar dat neemt toch niet weg dat als een ander er blij mee is dat dat te gek is! Ik houd het bij Ivory

Tja, niet iedereen kan het zich veroorloven hoge standaards aan te houden. Maar veel plezier met je Ivory.;)

Back