Gratis Yamaha C7 Grand Piano library

En je kunt het gewoon ook weleens leuk vinden om dingen uit te proberen of om een beetje op de hoogte te zijn überhaupt. Hoeft niet, maar kan een motivatie voor iemand zijn.
Zo ben ik bv. wel benieuwd hoe deze set zich verhoudt tot de MiniGrand plugin uit ProTools.

Maar Manu, als je het bij Ivory houd...waarom zoek je dan toch (in dit geval door een demo te luisteren) naar een andere grand?

En is er nog een specifiek antwoord dat je graag zou willen horen?
Ik kan toch alleen zeggen dat ik het "ergens bij houd" (in dit geval Ivory) NADAT ik iets anders heb gehoord...of zie ik het verkeerd?

En waarom zou je, ook al zoek je niets anders, geen demo's mogen luisteren? Soms wordt je aangenaam verrast. Soms vind je misschien geen 'betere' sound (hoe persoonlijk dat ook is) maar wel een hele bruikbare sound.

Ene 'hoge standaards'? Ivory? Is een goedkoop alternatief voor een goede opname met een origineel bedoel je. En een sound moet je liggen, is dat niet Ivory dan niet...en voor veel mensen is Ivory het ook niet. En zo duur is dat pakket ook niet echt, even los van of je het geld hebt liggen of niet. En of je het er voor over hebt of niet.

En je kunt het gewoon ook weleens leuk vinden om dingen uit te proberen of om een beetje op de hoogte te zijn überhaupt. Hoeft niet, maar kan een motivatie voor iemand zijn.
Zo ben ik bv. wel benieuwd hoe deze set zich verhoudt tot de MiniGrand plugin uit ProTools.

@Gijs: +1

Heeft iemand anders dit ook?

"NOTE: Downloads are not available until payment has been confirmed"

Kan je lang wachten met 0 euro methinks :)

Thanks! Ik zie...

Doe weer veel te moeilijk met weer netjes al m'n gegevens achterlaten en stuff. Gelijk maar ff deleten! ;-)

Bedankt voor de tip! Klinkt niet onaardig. Ik ben zelf geen groot fan van Yamaha GP's (ze spelen wel lekker, maar het geluid is altijd wat 'vlak'). Geef mij maar een goede gratis gesampelde Steinway :-)

Back