onverklaarbare white noise..uit Zebralette??

james box

Nieuwkomer
Na een ¾ jaar Ableton heb ik bijna m’n 1e track af… alleen ik zit met erg irritant probleem waar ik maar niet achterkom waar het vandaan komt.

Het komt vooral voor als ik de VST “Zebralette” gebruik van UH-E als ik een spoor hiervan inzet en het nr afspeel dan komt er uit het niets een keiharde ruis soort van White-Noise dwars door de track heen..??
Je schrikt je elke de pleuris…aangezien je het helemaal niet verwacht
Ik dacht eerst dat het aan de geluidskaart zou liggen aangezien ik een normaal onboard kaartje heb, maar nadat ik een geluidskaart heb geïnstalleerd is het er nog steeds en het wordt zelfs meegenomen in het nummer als ik het exporteer van Abelton naar WAV??? Dus ja dan kan het al helemaal niet aan de kaart liggen.

Echt enorm vreemd allemaal…het is vooral bij de Zebralette van UH-E ik baal hier enorm van aangezien er echt dikke sounds op zitten die ik graag wil gebruiken.
Zou het misschien liggen aan;

• Te weinig RAM..? heb nu 756 of te zwakke pc ( P4 2,6 )
  • Geen orginele software
  • Te veel sporen open..?

Ik was benieuwd of er meer waren die met Zebralette werken die dit ook ondervinden..

misschien wel ja.., maar ik gebruik em nu al 3 maanden of zo dus dan zou je het toch wel eerder merken dat het een demo is lijk mij

zeg niet dat et een 3 maanden trial is...maar meer dat "als" het een demo versie zou moeten zijn dat je het dan zeker eerder zal moeten merken dat na 3 maanden gebruik.

heb em btw van een ftp

:eureka: heb je misschien demo versies van effectplugins met je zebralette meelopen?
probeer die eens een voor een uit te zetten en kijken welke het veroorzaakt

het hoeft niet per se de zebralette zelf te zijn maar het fenomeen is wel duideli jk iets dat bij een demoversie gebruikt wordt

zat toch gratis bij CM Magazine??

James,
Je hebt het antwoord al gegeven bij het openen van dit draadje.
nl. Geen orginele software.
Buy after you try..;)

misschien komt het doordat je een rotte illegale versie hebt

Ja het moet gewoon wel aan de VST zelf liggen, en ik heb nu idd een donkerbruin vermoeden dat het gewoon "crap" versie is.. ik heb het nr afgespeeld en terwijl die ruis erdoorheen kwam zette ik de spoor dicht en toen was het weg..

Dus ja dan maar gewoon kopen :)

thnx anyhow for the feedback!!

Back