S3000Xl & S1100

Tactic

Ouwe rot
Ik heb een s1100 aangeschaft (:halleluja ) .. ik heb alleen een vraagje.
Ik wil graag samples uit de s3000xl in mijn s1100 hebben, nu weet ik wel dat de s3000 s1100 formaat kan lezen, maar andersom werkt het niet. Weet iemand een manier om toch (via scsi) die samples over te zetten?

Mijn dank is groot,

:okdan:

Je kunt ze ook via Wavelab of Recycle van je S3000 inlezen naar je computer (mits je een scsi-kaart in je computer hebt, maar daar ga ik wel van uit). Daarna kun je ze ook nog eens bewerken. Vervolgens kun je ze seinen naar je S1100 (wel midi in en out verbinden en je scsi (zo werkte dat bij de S1000 tenminste, geloof ik)). 8)

zorgen dat er rom versie 4.3 on komt te zitten
die ondersteund dat soort dingen en je kan er ook meteen direkt to disk recording mee doen als je een harde schijf er aan heb hangen

hoe kom je er aan

of een rom bestellen bij akai of die versie downloaden en via een diskette telkens als je de s1100 opstart instaleren

Origineel geplaatst door zoe
zorgen dat er rom versie 4.3 on komt te zitten
die ondersteund dat soort dingen en je kan er ook meteen direkt to disk recording mee doen als je een harde schijf er aan heb hangen

hoe kom je er aan

of een rom bestellen bij akai of die versie downloaden en via een diskette telkens als je de s1100 opstart instaleren

Of een S-1100 kopen waar de 4.3 ROMs al inzitten. 8o)

Je kan een OS update trouwens ook installeren op een harddisk die je aan je S-1100 hangt.

Het PC verhaal ga ik binnenkort uitzoeken, eerst maar eens een SCSI kabel vinden die langer dan 2 meter is.

Attachments

• s110.jpg
    s110.jpg
    21 KB · Bekeken: 101
Probleem opgelost: met software versie 4.30 is de s1100 s3000xl compatible!
akai: :halleluja

Back