Schippmann tegen Culture Vulture

Status
Please reply by conversation.

Septic

ex Modular addict
Ik wil mijn, in absolute 100% nieuwstaat verkerende, Thermionic Culture Vulture ruilen tegen een Schippmann Ebbe und Flut...

Ik heb de MK2 van de Culture Vulture, met andere, beter gekozen imo, High Cut filterfreqs.

Ik wil graag ervoor terug, een eveneens in nieuwstaat verkerende en 100% in orde zijnde, Ebbe und Flüt Filterbank, voorkeur voor een MK2 uiteraard.

De nieuwprijzen voor de MK2s van beide apparaten is vrijwel gelijk, dus ik denk dat het met gesloten beursen wel zou moeten lukken.

211951726_6_0csl.jpeg

Eventueel een midified TR808 ook als inzet voor een Schippmann...ik twijfel nu al weer heel erg over de Culture Vulture hehe...ik zou bijna denken dat ik ADHD heb ofzowww

225b871b0c7a4633b827a9e4dcce8e03.jpg

vrees dat er wel niet veel synthforummers zo'n ebbe und flut heeft.

Maar je kan proberen, je stelt geen ondenkbare ruil voor he.

Gagarin

Ik wil mijn, in absolute 100% nieuwstaat verkerende, Thermionic Culture Vulture ruilen tegen een Schippmann Ebbe und Flut...

Ik heb de MK2 van de Culture Vulture, met andere, beter gekozen imo, High Cut filterfreqs.

Ik wil graag ervoor terug, een eveneens in nieuwstaat verkerende en 100% in orde zijnde, Ebbe und Flüt Filterbank, voorkeur voor een MK2 uiteraard.

De nieuwprijzen voor de MK2s van beide apparaten is vrijwel gelijk, dus ik denk dat het met gesloten beursen wel zou moeten lukken.

211951726_6_0csl.jpeg

mooi app. culture vulture
ist aleen een pre amp / filter / tube ...iets ....
dione had toch ook zoiets ...van t zelfde merk
en jeweeeeet ; ruilen komt huilen ........:dubbel:
[dus je wil een serieus ...goed filter ...
ik heb mn jomox reso binnen wel een sloper / filtertje ereg intuitief/ leuk / heftig zelfs
heeft niks met shipman van doen

Ik denk dat ik de CV ook maar houdt ook, zonde als ie weg is...

Dus alleen de Tr808 met midi dan nog als inzet...PB voor een voorstel...

cover.jpg

DIKKE VETTE TR808 KICK

Uiteindelijke biedprijs: GBP 880,00
(Ongeveer EUR 933,51)

niet weinig wel 500 cheaper dan nieuw
best zeldzaam dat ie verkocht wordt

ik heb hem gevolgd, 1000 vond ik teveel ook voor een MK1..

Eeen nieuwe MK2 is 1379, en met een beetje zoeken waarschijnlijk wel 1200 oid ergens in de UK. Een MK1 vind ik dan max 800-900 waard. Shipping van 65 £ vond ik ook een beetje veel....is duur vanuit de UK ik weet het...maar je moet het allemaal optellen...Wat wel raar is; consumenten betalen 50-60£ voor een gemiddeld pakket aan verzending, terwijl de grote winkels het voor 10-12 euro naar je opsturen..

ik heb hem gevolgd, 1000 vond ik teveel ook voor een MK1..

Eeen nieuwe MK2 is 1379, en met een beetje zoeken waarschijnlijk wel 1200 oid ergens in de UK. Een MK1 vind ik dan max 800-900 waard. Shipping van 65 £ vond ik ook een beetje veel....is duur vanuit de UK ik weet het...maar je moet het allemaal optellen...Wat wel raar is; consumenten betalen 50-60£ voor een gemiddeld pakket aan verzending, terwijl de grote winkels het voor 10-12 euro naar je opsturen..

huh er is dus een groot verschil tussen consumenten post / winkel

aftrekbaar voor winkels ofso wel duur idd
wat ide pond nu iets meer dan eu 10 cent ofso ?

je kan tuurlijk ook een setje [alex omega ] cwejman filters kopen
evt een sem module analoge heaven
ff septic aan de modulair helpen :halleluja*D

ja dat komt nog wel, ik heb al wat van die M-Lockers op het oog van Serge :) , eerst effe sparen lol...

Maar eh modulair zou ook kunnen maar ik ben bang dat dat al gauw een stuk duurder uitpakt als ik dezlefde kwaliteit en functies wil in zon mooie compacte unit...er zit ook saturisatie en compressie enzo in, het is echt een heel divers ding. En dan heb ik het nog niet over de achterkant gehad, nu het het M-woord laat vallen :)

ja dat komt nog wel, ik heb al wat van die M-Lockers op het oog van Serge :) , eerst effe sparen lol...

Maar eh modulair zou ook kunnen maar ik ben bang dat dat al gauw een stuk duurder uitpakt als ik dezlefde kwaliteit en functies wil in zon mooie compacte unit...er zit ook saturisatie en compressie enzo in, het is echt een heel divers ding. En dan heb ik het nog niet over de achterkant gehad, nu het het M-woord laat vallen :)

inprinciepe
asje specs van bv een shipman R0onder elkaar zet hebbie een beste llijst
en vindtje t niet een twee drie terug in een filter module
nou moet ik wel zeggen ...dat k vaak / veel aan t neuzen ben in modulair land en er bestaat egt veel qa watk zou willen met fileters

ask bv drie totaal leuke filter modules zou kopen ,...met evt een chaos/ modulatie quad YANAMA IT lfo ding erby
dan heb ik denkik tegen de 800a1200 nodig en heb ikvoor mn gevoel meer dan aleen shippman

Hoe kom je er nou bij om deze bak te willen? Heb je hem ergens gehoord? Ik zal jimmy eens vragen hoe die bak nu bevalt.

:slotje:

BTW, Mods gooi deze maar dicht, want behalve SMS303s post heb ik er niet zo heel veel aan geloof ik met concrete voorstellen en aanbiedingen:P.

Die CV MKII blijft.. die MKII Schippmann koop ik wel niew oid, weet ik zeker dat ik een MKII heb ook...

TR808 met midi, zie pics, hartstikke mooi om te zien, ook geen respons op? :z Jammer, maar die hou ik ook mooi. Ik lijk wel gek ook. Tot de volgende ronde :{

:slotje:

Status
Please reply by conversation.
Back