• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Schippmann filter, EHX compressor

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

elektrovolt

compuphonic
Schippmann Ebbe und Flut
waanzinnige filter machine. hij is praktisch nieuw, met doos en manual. ruilen tegen een moog source of roland tr-909.

prod-Ebbe-und-Flut-.jpg

Electro Harmonix Black Finger optical compressor met buizen.
in prima staat, met voeding. echt een hele goede compressor voor gitaar en bas, maar ook vies op drums. van mild tot compleet ranzig !
ik wil er 150 euro voor hebben, of ruilen tegen een drawmer dl221 compressor.

51WQ5CbJgXL._SL500_AA280_.jpg

weinig interesse, de recessie dringt zelfs door tot het synthforum !

de schippmann ebbe und flut is ook gewoon te koop, richtprijs 1200 euro of ruilen tegen een mooie synth oid. dus geen alpha juno's of stapels behringer meuk waar je van af moet !

EHX black finger ook nog te koop. niet alleen mooi voor gitaar en bas, maar ook synths en drums !

alles af te halen in den haag, maar versturen kan ook.

Schippmann ebbe und flut, art mpa gold pre

Schippmann ebbe und flut, art mpa gold pre

black finger is verkocht ! :slotje:

ook te koop: ART mpa gold tweekanaals microfoon preamp.
mooie uitgebreide voorversterker. hang in mijn rack, maar is al een paar jaar niet aangeraakt. dus ruimte maken :)
zie deze site voor meer informatie.

grote foto: klik

ik wil er 250 euro voor hebben, of ruilen tegen een leuk synthje of effect (ehx memoryman o.i.d.)

de Schippmann ebbe und flut is er nog, zonder krasje, perfect werkend. alleen ik doe er niets mee. 1200 euro, of ruilen tegen een moog source, tr-909 of iets anders tofs !

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back