• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te ruil gevraagd: Korg Electribe R MKII & Novation Drumstation V1 voor jouw JP-8080!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

rebugz

Ingeburgerd
Te ruil gevraagd: Korg Electribe R MKII & Novation Drumstation V1 voor jouw JP-8080!!

Even polsen of hier iemand voor te vinden is…

Ik heb een Korg Electribe R MKII in perfecte staat (+ originele voeding, doos & handleiding) en een Novation Drumstation V1 in goede staat (+ voeding & uitgeprinte manual) die ik eigenlijk niet zo heel veel meer gebruik.

Ze staan niet in de weg maar ik zit al een tijdje te denken aan een Roland JP-8080. Indien er iemand is die deze ruil wel ziet zitten (mits nog een kleine bijdrage van mijn kant) dan hoor ik het graag. Mijn materiaal is in prima tot perfecte staat dus dan verwacht ik hetzelfde van de JP-8080.

Richtprijs omdat het verplicht is, 300 EUR, maar voorlopig geen verkoop…

Bring it on… :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back